Greşeli frecvente pe semi site-urile de turism electronic (V)

tourmanager.ro este unul dintre site-urile pe care le-am descoperit în perioada Târgului de Turism al României, monitorizând hashtag-ul #turism pe Twitter.

De ce am ales să scriu despre un alt site gen ghid turistic online ce de departe e eclipsat de marile proiecte? Pentru că, oricât de mult aș vrea să renunț la posturile despre greșelile frecvente pe site-urile de turism, nu pot când văd atâta conținut copiat și superficialitate în crearea site-urilor. Dacă mă întrebați pe mine, experimentele de webdesigner sau creator de pagini web se fac întîi pe calculatorul propriu și abia după o analiză din fir-a-păr se dă acces publicului.

Să vedem despre ce e vorba.

1. Cum am mai spus, conținut copiat de pe alte site-uri de profil

tourmanager.ro,Izvorul Muresului turismland.ro,Izvorul Muresului

Eu acum ce să mai cred? tourmanager.ro copiază turismland.ro sau invers?

2. Structura internă a link-urilor

Exemplu: turism/turism/turism/atractii-turistice. La fel ca și WordPress-ul, platforma Joomla permite link-uri aerisite, căi de navigare logice de tip folder în folder, doar că eu nu văd logica în structura prezentată ca exemplu, unde avem două pagini invalide. Din slabele mele cunoștințe de SEO, o structură adâncă a paginilor (prin pagini invalide) nu îngreunează indexarea conținutului? Plus de asta, se folosește exagerat un termen cheie ceea ce poate aduce a link spam.

3. Structura conținutului

Ori structurăm informația după localități, ori după stațiuni turistice? Eu aș merge pe varianta localități de interes turistic.

4. Blogul vine ca o extensie a site-ului

Și nu ar trebui folosit pentru a promova agresiv conținutul de pe site.

Mai degrabă scrii pe blog despre stadiul de dezvoltare al site-ului, despre alte evenimente la care ai luat parte, oferind doar link către conținutul de pe site, nu și descrieri ce mai că însumează jumătate din informațiile către care oferi link.

Cristian S, nu mai degrabă folosești numele acesta de autor pe blog în loc de tourmanager? Nu de alta, dar oamenii tind să părăsească repede blogul atunci când cred că stau de vorbă cu un blog și nu cu omul din spatele lui.

5. Cine mai folosește Guestbook în ziua de azi?

Unde mai pui că site-ul are pagină de Facebook, ceea ce înlocuiește lejer învechitul Guestbook.

Las loc și pentru alte descoperiri, în comentarii …

Total
0
Shares
0 comments
  1. E doar ce am văzut la o scanare sumară.
    Oricum, la câte site-uri de turism există în .ro nu vine cu nimic nou. Până și eu am lăsat baltă marele meu proiect, văzând funcționalitățile deja implementate pe alte site-uri.
    Să nu se înțeleagă greșit, nu acuz pe nimeni. Pur și simplu, nu a fist suficient să am o idee.

  2. Pingback: A III-a ediție a seminariilor travelVision
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Se înmulțesc planificatoarele de călătorii. Azi despre SkyTrip.ro

Next Article

Cetăți dobrogene: cetatea greco-romană Argamum

Related Posts
Total
0
Share