Skip to main content

eTurism Bref (6)

Săptămâna 21 – 26 februarie a fost o săptămână în care s-au lansat noi tehnologii de check-in şi mobi situri, ce vin în întâmpinarea nevoilor operatorilor aerieni din România, dar şi o săptămână în care s-au lansat câteva situri de turism:

  • din luna martie, pasagerii Tarom vor putea face quick boarding pe Aeroportul Otopeni, cu ajutorul automatelor de self check-in;
  • pasagerii Blue Air pot cumpăra, începând cu această săptămână, bilete de avion de pe situl mobil al operatorului;

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

0 thoughts to “eTurism Bref (6)”

  1. Exclusiv cum? Daca ne referim la agentiile de turism online, nu e nimic descurajator… Si ele au in spate agenti de turism, deci consultanti. Exista in Romania agentii de turism clasice care, pe site, au un consultant care sta online permanent la dispozitia potentialilor clienti si raspunde la intrebari. Din pacate, legislatia romaneasca nici nu permite infiintarea unei agentii de turism strict online – este nevoie de un sediu care trebuie sa indeplineasca parametrii unei agentii de turism clasice.

    1. Exclusiv online din punctul de vedere al utilizatorului obisnuit de internet obisnuit sa isi aleaga singur pachetele turistice si sa se documenteze despre atractii de pe siturile de specialitate.
      Sunt oameni care prefera acest lucru, pentru ei nici nu exista acel sediu cerut de lege. Singurul contact pe care ei il iau cu agentia in cauza e cu operatorul din call-center si asta doar pentru a confirm zboruri sau rezervari la hoteluri. In ce masura sunt vazuti acestia ca si consultanti? Sediul agentiei e pentru angajati doar in cazul nostru.
      Dupa ce am citit postul spre care am facut trimitere, am ramas cu impresia ca militati pentru consultantul/agentul de turism in carne si oase, de unde si afirmatia mea. Daca majoritatea celor implicati in turism ar milita pentru consultantii in turism in carne si oase, nu ar mai exista initiative onlie. Bine, este destul de fortat, recunosc :), mai ales acum cand se cauta atragerea de clienti prin cat mai multe canale de comunicare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.