Când am dat prima dată peste proiectul SkyTrip, m-a pus pe gânduri stilul alarmant în care apăreau destinaţii turistice pe situl proiectului, lucru ce a dat naştere şi unor greșeli taxate imediat de blogosferă.
Acum, la mai mult de un an de la lansarea proiectului, am găsit explicaţia acelui volum mare de informaţie, care practic a stat la baza dezvoltării aplicaţiei mobile pentru Android SkyTrip Road.
Punctele de interes indexate pe sit se regăsesc ca puncte de interes şi în aplicaţia mobilă. Acestea sunt afişate pe un API de Google Maps în funcţie de preferinţele utilizatorilor: restaurante, hoteluri, obiective culturale, istorice sau naturale, preferinţe pentru care se poate opta din secţiunea Filtre a aplicaţiei.
Fiecare obiectiv este prezentat prin pictograme specifice şi casete text cu informaţii sumare. În momentul în care utilizatorul accesează caseta text pentru detalii este redirecționat către situl skytrip.ro, sit neoptimizat pentru mobil.
Ce e interesant la aplicație e că oferă utilizatorilor acces la alerte din trafic (radare, limitări de viteză, drum aglomerat, drum accidentat), la fel ca aplicația SpeedTraps, toate aceste fenomene putând fi semnalate chiar de utilizatori direct din aplicație. Alertele se fac atât prin pop-up-uri, cât și sonor.
Pentru a funcționa corespunzător aplicație are nevoie de acces la planul de date al telefonului mobile și de serviciul GPS activ. Din păcate, aplicația nu funcționează și ca un planificator de rută.
La momentul actual, din punct de vedere al targetului, aplicația concurează cu aplicația Tourism Informator, dar îi lipsesc cu desăvârșire funcții de tap to call, sharing al localizări obiectivelor etc.
[via blog.mobilio.ro]