Skip to main content

Câștigători și nominalizări Internetics 2012 (proiecte turism și relaționate)

Secţiune: Artă, cultură, media şi divertisment 

Câştigător:

Nume lucrare:   Antipa Museum
Autor:   The Geeks
Client:   Grigore Antipa Natural History Museum
Brand:   Grigore Antipa Natural History Museum

Secţiune: Acţiuni de caritate, politică şi servicii publice
AUR
Nume lucrare:   Antipa Museum
Autor:   The Geeks
Client:   Grigore Antipa Natural History Museum
Brand:   Grigore Antipa Natural History Museu
ONLINE MEDIA AND TOOLS
Advertising Games:
Nominalizări: 
Nume lucrare:   Avioanele
Autor:   Brandaffair
Client:   Happy Tour Group
Brand:    Paravion.ro
Nume lucrare:   Do you know Discovery?
Autor:   Discovery & H Media
Client:   Discovery România
Brand:   Discovery Channel
Mobile Campaigns

Câştigător:

Nume lucrare:   Orange Graffiti Explorer
Autor:   Hyperactive
Client:  Orange România
Brand:  Orange
Mobile Apps

Câştigător:

Nume lucrare:    Orange Explorer App
Autor:    Hyperactive
Client:   Orange România
Brand:   Orange
[via internetics.ro]

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

0 thoughts to “Câștigători și nominalizări Internetics 2012 (proiecte turism și relaționate)”

  1. Mădălin, de la lansarea aplicaţiei, m-am întrebat de unde până unde Avioanele ca modalitate de promovare paravion.ro?
    Nu de alta, dar pe mine mă duce cu gândul la documentarele „Catastrofe în aer”. 🙂
    Lăsând gluma la o parte, poate veţi avea mai mult succes cu o campanie mai complexă, mergând spre zona de mobile prin achiziţii – există o aplicaţie mobilă dedicată jocului, dezvoltată de un român. A fost prezentată la începutul anului în cadrul competiţiei Smart IT.
    Aşa marcaţi şi un moment important în industrie cu impact pozitiv asupra brandului. Zic şi eu! Dacă se întâmplă asta vreau exclusivitate pe subiect. 🙂

  2. Pingback: Fii pilot de încercare Planes! Testează-ți priceperea în strategie | Ghid Turistic Digital 2.0

Dă-i un răspuns lui sorin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.