momondo.ro

Momondo.ro este un meta-search engine cu care fondatorii săi se laudă că poate găsi cele mai ieftine zboruri din peste 700 situri de turism.

Foto: momondo.ro

De asemenea, motorul de căutare facilitează căutarea de hoteluri şi oferte închirieri maşini.

Lansat în noiembrie 2012 în România, situl face parte din reţeaua internaţională a momondo.com, platformă achiziţionată de curând de către Cheapflights Media.

Iniţial, situl a servit doar ca motor de căutare pentru bilete de avion, drept pentru care punctul său forte este în această arie.

Un ochi atent poate observa faptul că în secţiunea de oraşe, promovate în meniul din footer-ul sitului, sunt indexate numai oraşele deservite de un aeroport. De asemenea, tot aici, cei în căutare de bilete de avion pot observa artificiul la care s-a recurs pentru a ademeni pe cei ce fac căutări. Practic, o pagină ce afişează variante de zbor din şi spre alte oraşe chiar dacă acestea nu sunt în aria de interes a călătorului.

Cum de curând situl caută şi prin situri de rent-a-car, mai degrabă cei interesaţi ar fi fost sfătuiţi asupra unei variante combinate rent-a-car – avion.

Chiar dacă e peste mână din punct de vedere costuri, e mult mai logică şi corectă. Aşa cum menţionam şi în cazul mydestination.com, se simte nevoia integrării mijloacelor de transport de legătură de la aeroporturi spre centrul oraşelor şi nu numai (trenuri, autobuze, metrou etc.); măcar ca informaţie, nu neapărat ca şi posibilitate de booking (sunt amuzant, ştiu).

De asemenea, momondo.ro permite vizitatorilor să caute hoteluri, de această dată paleta de oraşe este mult mai amplă.

Odată selectat un oraş de destinaţie, utilizatorii serviciului vor putea vedea, în meniul din stânga, pe lângă clasica listă cu hoteluri, puncte de interes din oraşul respectiv (baruri şi cafenele, locuri pentru cumpărături, spaţii pentru agrement etc.).

Aceleaşi puncte de inters se regăsesc în secţiunile Idei vacanţă şi Ghid călătorii, secţiuni construite de către utilizatorii sitului. Nu vă aşteptaţi să găsiţi aici poveşti de prezentare a punctelor de interes. Veţi găsi obiectivele doar ca localizare, însoţite de o scurtă descriere şi, evident, de recenziile utilizatorilor.

Cei nehotărâţi în ceea ce priveşte locul în care ar dori să călătorească au la dispoziţie un sistem senzorial de selecţie a acestora bazat pe culori.

Nu ştiu câte idei şi inspiraţie pentru urmatoarea vacanță îşi găsesc utilizatorii sitului folosind acest sistem de selecţie, dar cu siguranţă acesta vine cu o pată de culoare între atâtea alte link-uri şi butoane monotone sau agresive.

În secțiunea de idei de vacanță, utilizatorii sitului pot vedea direct în pagină prețul mediu pe camera de hotel în destinația aleasă.

Ce aş adăuga eu la un astfel de sit e o secţiune de tip shopping cart, astfel încât utilizatorul să aibă rapid o idee asupra bugetului pe care va trebui să îl aloce călătoriei sale. Ştiu că fiecare rezervare se face pe situri diferite şi la fel de bine ştiu că preţurile afişate se schimbă de la un minut la altul, dar nu cred că o viziune de ansamblu asupra cheltuielilor ar strica.

Total
0
Shares
2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Analiza predicțiilor și retrospectiva anului 2012 în turismul online (III)

Next Article

Info Autogări

Related Posts
Total
0
Share