De Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry v-am amintit într-un post trecut. Înainte de eveniment merită să vedem subiectele ce se vor aborda la momentul respectiv. Prin prisma subiectelor dezbătute pe acest blog, voi încerca să intuiesc cursul subiectelor de discuție. De menționat faptul că SMMS își are originile în evenimentul din toamna lui 2012, Marketing Online în Turism. Parte din vorbitorii de atunci vor fi prezenți și la evenimentul de anul acesta.
Așa cum am menționat, mai jos găsiți câteva articole publicate pe blogul de față ce pot avea legătură cu subiectele de discuție abordate în timpul evenimentelor.
Cum poate social media sa schimbe fundamental comportamentul unui turist si cum se poate folosi acesta de un smartphone intr-o calatorie
1. Blogul: noua comunicare între turişti şi agenţie; legat de comportamentul turiştilor şi cum pot fi ei educaţi, există în articol câteva idei legate de acest aspect. Articolul se încadrează la fel de bine şi la alte subiecte de discuţie ce vor fi abordate în timpul SMMS
2. Despre tablete PC şi utilitatea lor în călătorii; chiar dacă articolul nu este despre cum poate fi folosit un smartphone în timpul unei călătorii, lucrurile povestite în articol se aplică şi pentru tipul acesta de dispozitiv.
Cum interactioneaza clientii cu brandurile din turism prin intermediul retelelor sociale
3. 8 greșeli majore în promovarea turistică cu ajutorul social media; chiar dacă clienții interacționează din impuls și folosesc abordări ce țin de comunicarea informală, agențiile de turism tind să folosească abordări asemănătoare, ceea ce e greșit din start. Poate subiectul de discuție ar fi trebuit orientat în direcția brandurilor de turism, nu în direcția consumtorilor.
Ce reprezinta ROI (return of investment) in social media si care sunt cele mai recente si eficiente instrumente de masurare
4. Turism 2.0, modalități de promovare online; în acest articol veți găsi descrierea unui instrument cu ajutorul căruia puteți măsura ROI-ul pentru rețeaua de socializare Facebook. Câteva exemple strict pe companii din turism vă vor arăta cam ce tipuri de rezultate puteți urmări.
Care sunt oportunitatile unui brand pentru a fideliza clientii si cum poate creste vanzarile prin social media si printr-o aplicatie de smartphone
5. Cum construiești un brand de succes pentru o agenție de turism; până a ajunge la a crea oportunități de fidelizare a clienților, agențiile de turism trebuie să își creeze un brand de încredere. în acest articol veți găsi sfaturi practice și exemple de așa da și așa nu legate de brandurile din turism.
6. Oferte speciale de la Paralela 45. Pe Facebook; câteva idei despre ceea ce este f-commerce și despre prima agenție de turism care s-a încumentat să încerce așa ceva.
7. Metode de fidelizare în turismul electronic; plecând de la newsletter și până la rețelele sociale, fidelizarea consumatorilor în turism trebuie să se fac pe nișe de consum și nu ad-hoc.
8. Booking pe Facebook; nu numai agențiile de turism pot folosi Facebook-ul ca instrument de creștere a vânzărilor. Facebook-ul permite acest lucru și hotelurilor.
9. Conti On-Line; un exemplu concret de cu se folosește social media de către echipa de marketing a Continental Hotels; veți găsi aici câteva aspecte legate de targetare.
10. Agenții de turism și aplicații mobile; un articol util pentru agențiile de turism care cred că o aplicație mobilă este absolut necesară. Ca prim pas în abordarea mediului mobil ce e mai indicat, un mobisit sau o aplicație mobilă?
11. În ce direcție trebuie să se întrepte dezvoltatorii de aplicații mobile pentru turism? (guest post pe refresh.ro); aplicația mobilă trebuie să fie o replică a sitului de agenție sau un instrument de orientare, ce vine cu informație în plus pentru turist?
12. Există aplicații mobile complexe?; cât de departe trebuie/poate/este indicat să meargă o agenție de turism în ceea ce privești dezvoltarea unei aplicații mobile de turism?
Cum pot deveni blogurile vectori puternici de promovare a brandurilor (in cadrul companiei, in relatia cu proprii angajati sau cu clientii)
Blogul: noua comunicare între turişti şi agenţie; o discuție despre cum pot fi folosite blogurile ca instrumente de promovare a brandurilor și de ce sunt indicați bloggeri de turism pentru campaniile de promovare ale agențiilor de turism.
13. România văzută de pe blog, Twitter și Facebook; câteva exemple de integrare a canalelor de social media în promovarea brandurilor.
14. Să luăm pulsul blogosferei nișate pe turism II; înainte de a se aventura pe bloguri orice agenție trebuie să își stabilească, să identifice, tipologia blogurilor care s-ar potrivi cel mai bine cu serviciile pe care le promovează.
Care sunt cele mai noi trenduri in privinta utilizarii gadget-urilor, tehnologiilor si aplicatiilor
15. Sistem interactiv de informare pe baza tehnologiei Silverlight în Pasajul Universității; despre un proiect specific de informare turistică și nu numai, acum dat uitării.
16. Cetățile Brașovului renasc pe terminalele Tom Touch; primul proiect specific promovat prin info-chioșcuri.
17. Bucegii Tridimensionali; despre mediile virtuale ca instrumente de promovare turistică a zonelor cu potențial turistic și a agenților economici din acele zone.
18. International Romania – Bulgaria network of information terminals; info-chioșcul ca instrument de informare abia-abia își face simțită prezența și în activitățile administrațiilor locale … au și componetă turistică.
19. Tururi virtuale prin intermediul telefonului mobil; și telefonul mobil poate fi folosit în campaniile de promovare a pachetelor turistice; despre mobile mobile marketing prin QR coduri.
20. Promovarea pachetelor turistice în standuri virtuale; medii virtuale (târguri virtuale) ca instrumente de promovare a serviciilor turistice.
21. Un fel de LifePlus prin care renasc 3 cetăți antice dobrogene; din nou despre reconstrucții virtuale ca metode de promovare a obiectivelor turistice dispărute.
22. Digital Zoo; modalitate de promovare prin intermediul streaming-ului video;
23. Ghiduri turistice în format audio; despre streaming-ul audio ca modalitate de promovare în deplasare a obiectivelor turistice
24. Gadget-urile călătorului; despre platforme tehnologice ce pot suporta toate instrumentele de promovare de mai sus.
Acum că v-am stârnit interesul pentru subiectele ce se vor discuta în cadrul Social Media & Mobile Strategies for Travel Industry, nu vă rămâne decât să vă înscrieți la conferință.
Foarte bun articolul, si intotdeauna m-a intersat detalii despre evenimente turistice noi. Mai asteptam articole de acest gen.