Și Mareea e pe val

aplicatie mobila, Mareea, QR code… pe valul aplicațiilor mobile.
Aplicația dezvoltată in house a fost lansată în urmă cu două zile, pe 13 martie, în Google Play, iar de ieri este promovată în cadrul standului Mareea de la Târgul de Turism al României. Vezi albumul foto de pe Facebook pentru mai multe detalii ale standului.
Foto: Andrada Crânguș
Pe scurt, aplicația permite utilizatorilor access la o serie de pachete turistice (doar cazare) în țară, în străinătate, circuite turistice și bilete de avion. În ceea ce privește biletele de avion, agenția a profitat de ocazie și și-a promovat platforma de rezervări bilete de avion, airpass.ro.
În fiecare secțiune, ofertele turistice beneficiază de descrieri (în unele cazuri mult prea lungi), de galerii foto și poziționare pe hartă. Deși agenția zice că rezervarea e la o atingere de ecran distanță, uită să menționeze că, de fapt, rezervarea se face telefonic. Cu direcționare către numărul de call center.
aplicatie mobila, Android, Mareea
În situația dată, cum va monitoriza agenția apelurile venite din aplicație? Până și ZTour din Cluj s-a gândit la asta, d’apăi Mareea. O monitorizare a traficului în aplicație ar permite echipei de dezvoltare o abordare diferită a tehnologiilor și funcționalităților de pe piața aplicațiilor mobile, pe care le anunță în descrierea aplicației.

Descarcă aplicația
Disponibil in App Store Disponibil pe Google Play
La momentul actual, nici situl agenției de turism, mareea.ro, nici situl de rezervări bilete de avion, airpass.ro, nu sunt optimizate pentru mobil. Ceea ce nu este încă problematic atât timp cât utilizatorii aplicației nu sunt direcționați în siturile în cauză pentru mai multe detalii.

Total
0
Shares
0 comments
  1. PACAT CA ACEASTA APLICATIE CARE OFERA ATAT DE MULTE ESTE UMBRITA DE NEPROFESIONALISMUL SAU MAI BINE ZIS AMATORISMUL UNOR CONSULTANTI DE TURISM CARE LUCREAZA IN FILIALA BUCURESTI.
    UN CLIENT TOTAL NEMULTUMIT

    1. Florin, din păcate, blogul de față nu este biroul de plângeri al Mareea, drept pentru care ți-am trunchiat comentariul. De ce nu le faci o sesizare pe mail sau pe Facebook?
      Cât despre aplicație, în stadiul în care se găsește ea, poate rezolva parțial genul ăsta de probleme, în etapa de informare asupra sejurului turistic. Asta pentru că nu mai ești nevoit să stai în contact cu agentul de turism pentru mult timp.

Dă-i un răspuns lui Petruș Lungu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Centrala comună de rezervare pentru Delta Dunării și zonele limitrofe

Next Article

Teleportează-te în universul Disney la standul Perfect Tour din cadrul TTR

Related Posts
Total
0
Share