Spre deosebire de iPad Menu, aplicaţie pe care v-am prezentat-o cu ocazia evenimentului Smart IT, chelnerii nu trebuie să mai aibă grija suportului digital pe care e prezentat meniul.
Aşadar, odată intrat în local şi aşezat la masă, clientul utilizator al aplicaţiei QRest va scana codul QR prezent pe un flyer de pe masă. Astfel, acesta va avea acces la meniul localului respectiv şi ajutat de imagini reprezentative şi descrieri îşi va putea comanda felul dorit. În momentul în care utilizatorul aplicaţiei a adăugat în coş un anume produs, aplicaţia îi poate sugera alte produse care merg consumate împreună cu acesta (upsell process), la fel ca orice magazin online.
În momentul în care coşul final de cumpărături este stabilit, utilizatorul poate trimite comanda chelnerului împreună cu observaţii dacă este cazul. Pe tot parcursul şederii în local, utilizatorul poate chema chelnerul cu ajutorul aplicaţiei ori de câte ori este nevoie.
De asemenea, aplicatia permite utilizatorilor să împartă nota de plată cu cei cu care se află la masă.
În ceea ce priveşte restaurantele ce adoptă această aplicaţie, acestea au acces la o aplicaţie dedicată conectată cu cea de utilizator final, aplicaţie ce le permite să îşi actualizeze meniurile foarte rapid. Din păcate, aplicaţia nu este legată la sistemul de gestiune al restaurantului, chelnerul care preia comanda fiind nevoit să o introducă manual în acesta.
Ca utilizator mi-ar plăcea ca aplicaţia să mă notifice atunci când comanda este confirmată, afişându-mi numele chelnerului şi timpul estimativ până când primele produse vor fi aduse la masă.
Ce mai lipseşte din aplicaţie e un sistem de rezervare la restaurantele ce folosesc aplicaţia, dar bag de seamă că astfel aplicaţia s-ar îndepărta de la scopul ei iniţial. Asta e, utilizatorii trebuie să se împace cu gândul şi să folosească o a doua aplicaţie pentru rezervare, cum ar fi Book Your Table.
[via comunicatedepresa.ro]