Journey, proiect online de turism demarat în cadrul Timișoara StartUp Weekend

Nu am mai urmărit demult evenimentele dedicate startup-urilor pentru a vedea ce mai pregătesc prospeții absolvenți sau antreprenorii la început de drum, noroc că mi-a format o rețea de networking online prin intermediul căreia mai aflu ce se mai întâmplă. Așadar, prin intermediul paginii de Facebook drumliber.ro, am aflat de startup-ul Journey, proiect câștigător al locului 1 în cadrul Timișoara Startup Weekend.
Journey se vrea a fi o platformă pentru tinerii pasionați de călătorii cu bugete mici, tineri ce preferă orașele din afara ariei mainstream, orașe mici dar care oferă multe. Platforma se vrea o combinație de sit de recomandări de locuri de interes și evenimente, de carsharing, de couchsurfing, zboruri low-cost și oferte turistice la un loc, toate concentrate în pachete accesibile categoriei de public căreia i se adresează: studenții din toate colțurile lumii.
Chiar sunt curios dacă toate cele de mai sus vor fi integrate prin API-uri sau dacă situl în sine va fi o platformă ce va oferi astfel de servicii de intermediere fără a apela la servicii externe. De asemenea, este de urmărit felul în care conținutul generat pentru sit va fi integrat cu punctele de interes.
Echipa din spatele proiectului este următoarea, conform articolului de pe iqads.ro:

Doi Front End Developeri: Alin și Adelin
Doi studenți la Marketing: Doris și Tibi, ce se ocupă cu contractarea partenerilor și crearea de conținut pentru sit
Adi L., absolvent de Politehnica, implicat în obținerea parteneriatelor
Walter, un calator împătimit, dezvoltator de aplicații mobile și responsabil de promovarea proiectului
Sorina, student la Informatic Economica FEEA, responsabilă cu crearea de conținut despre călătorii
Adi N., deținător de hostel, cu experiență în grafic design
Si Andrei, Team Leader, abslovent de Politehnică și Software Developer.

Conceptul a fost gândit de așa natură încât se va dezvolta întâi local, în Timișoara, urmând ca apoi să se extindă și în alte orașe din target. Strategia de expansiune este asemănătoare proiectului Discover.
Fix acum trei ani de zile, un proiect asemănător, Pocket City, fusese demarat în cadrul unei competiții de startup-uri, focusul fiind doar pe Timișoara. Proiectul respectiv a rămas în fază de idee.
[journeyto.co via iqads.ro | via drumliber.ro pe Facebook]

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Ferrocaril de Sóller, tur virtual #cutrenul pe Instagram și Youtube

Next Article

Acces mai uşor la zborurile Blue Air pentru agenţiile de turism

Related Posts
Total
0
Share