Câteva informații despre situl de rezervări online directbooking.ro

De ceva timp, cei ce activează în online pe nişa turism se lovesc din ce în ce mai des de situl de rezervări individuale directbooking.ro, mai ales pe partea de tarifare competitivă.

Vezi aici prima mea experiență cu rezervarea pe directbooking.ro

Despre sit am scris şi eu, pe scurt, în momentul la care l-am descoperit, culmea, într-o perioadă în care genul acesta de business, cel al agregatoarelor de oferte turistice și unități de cazare, părea a fi the new big thing pentru mulţi. Din păcate, prea puţini au reuşit să răzbată. Majoritatea iniţiativelor de acest gen au fost trecute în revistă pe turism20.ro la momentul apariţiei lor.

Cu ocazia relansării sitului, am decis să scriu acest articol pentru a veni în întâmpinarea celor ce caută informaţii despre business-ul în cauză, mai ales că mulţi cunoscuţi mi-au cerut părerea despre ofertele găsite pe directbooking.ro.

În primul rând, situl este administrat printr-un S.R.L., Direct Booking S.R.L. (J40/8291/2010), licenţiat ca turoperator (licența nr. 5825A din 23 ianuarie 2012), care la rândul lui revinde locuri de cazare sau pachete turistice (cazare + transport) de la mai mulţi turoperatori sau furnizori (hoteluri, vile etc.). Ce este de menţionat aici e faptul că contractarea se face fie la un preţ mai mic faţă de alte agenţii de turism, fie cu comisioane mult sub cele existente pe piaţă. De exemplu, pentru rezervările fără confirmare firma reţine un comision de 7% din totalul sumei plătite de turist, iar pentru rezervările cu confirmare este reţinut un comision de 10%. În cazul rezervărilor fără confirmare, administratorii unităţilor de cazare sunt cei ce se fac responsabili de situaţie.

În al doilea rând, directbooking.ro funcţionează pe acelaşi principiu ca şi booking.com, unităţile de cazare sau agenţiile de turism făcându-se responsabile de orice neconcordanţă, ca de exemplu overbooking-ul, acestea fiind responsabile pentru rezolvarea problemelor.

Conform contractului de afiliere (.doc) cu furnizorii de locuri de cazare, aceştia nu au voi să perceapă tarife mai mari ca la recepţie pentru ofertele afişate prin intermediul directbooking.ro. În caz contrar, ei singuri se fac responsabili de returnarea diferenţelor către turişti.

Luând în calcul cele de mai sus, se pare că directbooking.ro nu îşi asumă răspunderea pentru nicio problemă în relaţia cu turistul, motiv pentru care nu are afişat pe sit numărul licenţei şi numărul asigurării de insolvabilitate. Toate detaliile operatorului sunt disponibile în pagina de contact.

În al treilea rând, directbooking.ro este un sistem de rezervări custom, în administrarea Eurosoft One, ce integrează pe lângă unități de cazare și oferte turistice de la turoperatori precum Christian Tour, Prestige Tours sau Kartago Tours sau din alte sisteme de tip B2B, cu siguranţă prin feed-uri XML. Acesta este motivul pentru care este posibil ca cei ce caută oferte turistice pe directbooking.ro să vadă cel puţin 3-4 variante de preţ pentru aceeaşi ofertă.

În al patrulea rând, firma ce administrează directbooking.ro, Direct Booking S.R.L., lucrează cu volume în relaţiile cu turoperatorii, în special pe destinaţii ca Bulgaria, Grecia, Turcia, România, Italia, Spania. După cum se poate observa, sunt destinaţiile din cele mai cerute de români, destinaţii în oferta multor agenţii de turism, de unde şi preţurile mici pentru pachetele individuale. Alte destinaţii ce pot fi găsite pe directbooking.ro sunt Croaţia, Muntenegru şi Austria.

Relansat în mai 2014, situl de rezervări online are integrat un modul de căutare rapidă şi inteligentă, astfel încât utilizatorii pot găsi cât mai repede destinaţiile şi ofertele vizate. Atât ofertele de cazare la hoteluri, cât şi sejururile şi circuitele turistice sunt afişate pe sit într-o manieră structurată, oferind utilizatorilor acces la secţiuni de prezentare a destinaţiilor şi a obiectivelor turistice aflate în zonă.

Cât despre modalitățile în care ofertele listate pe situl de rezervări directbooking.ro ajung în atenția celor interesați, trebuie menționat faptul că oamenii investesc în SEO și AdWords, fiind printre puținele situri de turism din .ro care investesc masiv în PPC.

Acestea fiind spuse, rămâne la latitudinea utilizatorilor sitului directbooking.ro să tragă concluziile şi să acţioneze în consecinţă. Autorul acestui post nu îşi asumă nicio răspundere pentru eventualele probleme întâmpinate în folosirea sitului directbooking.ro. În atenția cârcotașilor, dacă articolul ar fi fost unul servit, ar fi fost marcat ca atare.

Vezi aici prima mea experiență cu rezervarea pe directbooking.ro

Actualizare din 20.08.2020: având în vedere că discuțiile o iau într-o direcție care nu face bine nimănui, am hotărât să închid comentariile. Suntem într-o perioadă în care mulți operatori din turism se regăsesc în situațiile semnalate aici, așa că nu are rost să las să agitați bățul prin gard. Mai mult decât atât, vă recomand celor ce ați făcut rezervări pe directbooking.ro să citiți cu atenție termenii și condițiile pe care le-ați acceptat cu atât lejeritatea când ați apăsat butonul de Rezerva. Mulțumesc pentru înțelegere!

Total
0
Shares
38 comments
  1. Tocmai ce mi-am rezervat o vacanta la un hotel all-inclusive in Turcia via acest portal.
    Dupa ce mi-am “permis” sa le virez in cont 50% din valoarea sejurului (in EUR), a doua zi primesc un email de la unul dintre agenti cum ca oferta este gresita si ca “isi permit si ei sa mai faca greseli”, eu fiind unul dintre “nenorocosii” carora li se anuleaza rezervarea facuta.
    Cei ce administreaza acest portal ar trebui sa isi asume greselile si sa vina in intampinarea clientului (care a investit timp si bani in aceasta activitate) cu modalitati de a-l readuce pe site….
    Incercand sa iau legatura cu un manager (incercari repetate via email – totala ignoranta din partea agentilor) iar mai apoi via telefon (ba ca nu sunt la birou, ba ca vin mai tarziu, tot felul de motive puerile)…intr-un final reusind sa discut cu acest domn…m-am pomenit ca eu sunt vinovat ca am facut rezervare acolo, ca trebuia sa nu fac plata, samd….
    In mod sigur, un portal ce il voi evita de acum incolo si nu il voi recomanda nici unui prieten

    1. Stime domn,
      Dumneavoastra ati plasat o cerere de rezervarea in site insa rezervarea nu s-a putut confirma datorita faptului ca in momentul in care ati facut plata nu au mai fost locuri disponibile pentru oferta aleasa. In momentul in care ati plasat cererea de rezervare in site precum si ulterior pe email ati fost informat cu privire la conditiile in care se poate confirma o rezervare precum si ce se intampla in conditiile in care nu se poate confirma rezervarea finala, respectiv “Confirmarea rezervarii camerelor se va face in limita disponibilitatii existente dupa efectuarea platii, din cauza penalizarilor nu ni se permite retinerea camerelor sau a unei rezervari temporare, decat in cazul in care ati convenit cu agentul de turism posibilitatea aceasta. Daca apar modificari asupra rezervarii dumneavoastra veti fi informat pe email. Iar in cazul in care pentru comanda dumneavoastra nu se mai poate confirma disponibilitatea si ati efectuat deja plata, suma achitata va fi virata in cel mai scurt timp inapoi sau vom cauta alternative apropiate de cazare in functie de decizia dumneavoastra.”. Ati optat pentru returnarea sumei achitate in avans iar noi in aceeasi zi v-am facut returul banilor. Dumneavoastra nu doriti sa acceptati aceste conditii privind finalizarea rezervarii (incluse si in proforma) dar pe care le-ati acceptat in momentul in care ati plasat cererea de rezervare.
      Nu toate cererile de rezervare se pot confirma din pacate pentru ca ele depind de disponibilitatea ofertei si de locurile disponibile la hotel din momentul platii. Tinem foarte mult la calitatea serviciilor noastre si intodeauna ne asiguram ca este totul ok cu rezervarile clientilor si din pacate nu putem confirma la clienti o rezervare daca ea nu a fost confirmata de hotel. Nu ati reusit sa incheiati un contract cu noi pentru ca cererea de rezervare nu s-a confirmat si va inteleg supararea pentru asta, insa nu pot sa inteleg de ce incercati sa va razbunati aducand atac la persoana, prejudicii de imagine fara sa fi achizitionat o vacanta de la noi. Ne pare rau ca nu am reusit sa va gasim locuri disponibile la hotelul ales si sa va castigam de client.

      1. Toate agentiile isi actualizeaza site-urile in timp real, nelasand oferte expirate, sau oferte fara locuri. Stim foarte bine ca la ofertele speciale locurile sunt limitate. In schimb Directbooking mai uita intentionat aceste oferte super avantajoase pentru a atrage clientii.
        De aceea noi ca si agentii de turism ne lovim mereu de propozitia ; voi de ce nu aveti oferele ieftine de la directbooking? simplu! pentru ca suntem corecti si ne respectam clientul!! Nu uitam pe site oferte nevalabile

  2. Salut, Răzvan!

    Greșită, negreșită, bag de seamă că ti-ai recuperat banii. Cel puțin asta e politica site-ului în cauză, după cum probabil ai văzut și în emailul ce îți confirma faptul că agenția a primit cererea ta de rezervare.

    O cerere de rezervare nu este un generator de contract de vânzăre-cumpărare pentru servicii turistice. Acest lucru se întâmplă numai în momentul în care rezervarea este confirmată și plătită. Dacă la momentul plății nu mai sunt locuri disponibile, atunci banii îți vor fi returnați, conform T&C site-ului.

    Cele bune!

  3. Nu sunt mulțumit de acest site. Acum câteva zile am trimis cerere de rezervare, early booking pentru un hotel din Croația. Mi-au răspuns pozitiv, am plătit cu cardul destul de repede de la confirmare, s-a emis factură pentru pachetul turistic cerut iar la 2 zile au infirmat rezervarea.
    De bun simț este ca înainte să iei banul, să verifici și să nu își bați joc de nervii și timpul clientului.
    Căci poate la ora aceasta nu avem ce face, decât să scriu despre ei, dar m-au enervat.
    Le-am trimis câteva e-mailuri la care sper să răspundă. O să le trimit și contul în care să îmi returneze banii.
    Precizez că vara trecută am fost în Bulgaria prin intermediul direct booking și s-au mișcat oarecum bine. A trebuit să sun după care au emis imediat documentele de cazare, asta fiind cu o zi înaintea plecării, iar plata fiind făcută deja.
    Imi lasă impresia că merg pe cantitate nu pe calitate.

    1. Revin asupre precizărilor despre direct booking și precizez că am fost sunt de către o reprezentantă a lor. Mi s-a explicat cu amănunte faptul că greșeala aparține furnizorului din Croația. Operatoarea lor a fost calmă și clară în explicații determinându-mă să fiu la fel chiar dacă la început eu am fost un pic reticient și chiar răstit. Ba chiar au insistat și au găsit o cameră exact cum cerusem pentru care au retrimis cererea de rezervare. Indiferent de rezultat faptul că au manifestat interes pentru doleanțele mele, a făcut să îmi dispară supărarea inițială. Au căpătat o bilă albă din parte mea.

      1. sterge comment-ul ca e penibil ceea ce spui. Se vede clar ca este o situatie ipotetica. Adica inventata, si acest coment este pus de unul din reprezentantii DIRECTBOOKING. Nici eu nu imi laud puiul cum o faci tu !

  4. de aproape 8 ani plec in vacante in tara si strainatate cu direct booking am numai cuvinte de lauda despre aceasta agentie online si despre operatorii sai

    1. Gigi, sunt oameni care confundă frecvent directbooking cu un al serviciu de rezervări, să nu ne hazardăm și să aruncăm cu noroi în stânga și dreapta.

  5. Am fost de doua ori in Turcia si de cateva ori in Romania prin directbooking – totul a decurs normal de fiecare data, fara probleme. Si anul acesta (2017) am facut o rezervare early booking in Turcia tot prin directbooking. Acesta este sistemul lor, faci rezervare, paltesti un anumit procent sau integral pretul, dupa care astepti cateva zile pentru confirmare. Daca totul este in regula cu confirmarea rezervarii in maximum 2-3 zile primesti contractul semnat si stampilat, voucher-ul si factura.

    1. Sunt fff nemulțumită și dezamăgită. Nu recomand. Este o indiferență totala și o lipsa de comunicare totala din partea operatorilor. Am făcut rezervarea în ianuarie, am platit avansul, toate bune, a început pandemia, am încercat sa iau legătura în vederea amânării plății integrale sau a perioadei solicitate pentru anul următor, am primit un răspuns după foarte mult timp, expirase scadenta, în concluzie răspunsul lor e ca am pierdut avansul, ca nu pot face nici o modificare, eu acum sunt izolat cu toată familia, as vrea sa știu cum pot pleca în vacanta aceasta care este pe 22.07.2020,nestiind cum vor evolua lucrurile. Rușine sa va fie, tratați clienții cu indiferență și lipsa de respect, ne vedem în instanță!

  6. Sunt in proces de rezervare pentru o vacanta in Grecia prin directbooking.ro
    In acest moment am platit 70% din valoarea facturii si mi-au confirmat disponibilitatea camerei si a biletelor de avion.
    Totusi, am primit un email foarte ciudat de la ei in care imi spun ca ei nu garanteaza partea de rezervare camera, care intra in sarcina exclusiva a hotelului. Nu cred ca e ciineva care vrea sa plece in vacanta cu o astfel de idee, ca agentia nu-si asuma nimic. Asa imi rezervam eu direct, pe siteul hotelului si nu mai aveam nevoie de agentie, nu ?
    Sunt foarte curios cum va evolua situatia in continuare.
    Eu pana la ei nu am mai auzit de conceptul asta ‘rezervati prin noi, dar noi nu ne asumam mai apoi nimic’
    Va tin la curent cu evaolutia. sper sa fie bine.

    1. Buna ziua. In sarcina exclusiva a hotelului intra distribuirea turistilor in camere, in functie de disponibilitatile de la momentul cazarii. Astfel, daca ati solicitat, de ex., cazarea la etajul 5 (sau apartamentul sa nu fie la parterul cladirii si cat mai linistit ca zgomot), agentia trimite solicitarea la hotel impreuna cu rezervarea, include si pe voucher solicitarea la remarci pentru hotel, insa nu poate garanta ca hotelul va avea o camera disponibila fix la etajul 5, cand va veti caza, ci poate la etajul 3, 2, etc. Agentiile de turism nu detin vreun plan de distribuire in camere, acesta tine strict de managementul hotelului. In schimb, agentia se asigura (si isi asuma) ca toate serviciile pe care le achizitionati se desfasoara in conditii bune si ofera ajutor in cazul in care apar neplaceri (situatie de overbooking sau daca primiti alt tip de camera de ex).

  7. Am fost sunat de cineva de la Direct Booking si am inteles exact la ce se refereau in email.
    A fost o formulare interpretabila, de asta am zis ’email ciudat’..
    In lumina noilor amanunute comunicate de catre reprezentantul agentiei, cosider situatia rezolvata.
    Chiar apreciez ca au revenit cu amanunte si clarificari.
    E adevarat ca tine de hotel ce camera iti aloca, la ce etaj, pe unde intri sau iesi din camera etc
    In acest moment am rezervarea confirmata si biletele de avion si ele confirmate.
    Sunt ok 🙂

  8. DA DIRECT BOOKING -DUPA UNELE NEINTELEGERI -SI-A FACUT TREABA ………CUM TREBUIE !RECOMAND.

  9. De doua ori am rezervat hotelul prin drirectbooking.ro si nu am avut niciodata probleme dar e drept ca nici nu am avut cereri speciale ori nu am modificat datele. Am rezervat, a doua zi am primit confirmarea, am platit si peste cateva luni am ajuns la hotel. Ideal din punctul meu de vedere si fara dureri de cap. Plus ca preturile sunt mult sub alte site-uri de gen ori direct la hotelul respectiv.
    Scriu acest comentariu deoarece de obicei oamenii isi scriu parerile doar atunci cand au ceva negativ de spus. Cei care sunt multumiti si nu au de ce se plange nu-si irosesc timpul si rezerva in continuare cu spor. Pe tripadvisor m-a deranjat ca se gasise un australian (parca) sa spuna ca romanii sunt tepari si site-ul cu siguranta un scam asa ca vreau sa le fac dreptate si sa ma bucur de ofertele lor in continuare fiindca ar fi pacat sa dispara 😉

  10. Nu va recomand niciodata aceasta firma
    Ne au stricat concediul (au schimbat orarul de zbor cu 3 zile inainte si in loc de 7 nopti de sejur am ajuns la 6 )
    Sunt niste intermediari ordinari
    Rusine rusine

    1. Vă rog să nu relatați problemele fragmentat pentru a induce pe alții în eroare. De ce vi s-a schimbat orarul de zbor și care erau alternativele dacă nu se întâmpla asta? Mulțumesc!

      1. Am facut si eu rezervare prin direct booking si m-am interesat care este orarul de zbor pentru sejurul achizitionat inca din martie si mi-au spus acum in iunie, ca ne dau biletele de avion cu 2 zile inainte. Este normal? Am facut rezervarea prin ei tocmai ca sa imi cupleze cazarea cu un zbor convenabil. Sper sa nu imi modifice datele prezentate la achizitie. Oricum am suspiciuni pentru ca nu este normal sa platesti si sa nu primesti nimic.

  11. Am facut si eu rezervare prin direct booking si m-am interesat care este orarul de zbor pentru sejurul achizitionat inca din martie si mi-au spus acum in iunie, ca ne dau biletele de avion cu 2 zile inainte. Este normal? Am facut rezervarea prin ei tocmai ca sa imi cupleze cazarea cu un zbor convenabil. Sper sa nu imi modifice datele prezentate la achizitie. Oricum am suspiciuni pentru ca nu este normal sa platesti si sa nu primesti nimic.

    1. Dana, se întâmplă și la casele mai mari același lucru. Prin 2013 am luat un city break de la Paravion și tot așa, am primit voucherele cu câteva zile înaintea călătoriei, nu la momentul rezervării.

      1. Paravion este agenția care a aparținut aceluiași proprietar al agenției Directbooking. Deci este aceeași Mărie cu altă pălărie.

        1. Dă-mi voie să-ți spun că ești într-o totală eroare. Paravion e deținut de un fond de investiții internațional, directbooking e deținut de un SRL în spatele căruia e un investitor privat local.

  12. Vreau sa fac cateva comentarii despre DIRECTBOOKING si o sa incerc sa fiu cat mai obiectiv. Am achizionat un sejur in Dublin pentru luna august pentru care am platit jumatate din suma in luna ianuarie.(cealalta jumatate am platit-o in mai). De la inceput am avut cateva neclaritati motiv pentru care inca din luna ianuarie am dat un email firmei si agentei care se ocupa de oferta mea-dra Mihaela Tudor Zamfir- cerand lamuriri daca pretul contine si taxele de aeroport si daca este inclus si bagajul de cala. Ulterior am mai intrebat de trasnsferuri si aici am primit singurul raspuns. In mai cand am platit restul sumei si am primit voucherul si rezervarea de avion constat cu stupoare ca NU am bagaj de cala asigurat(desi mergem 2 persoane timp de 8 zile in sejur) precum si faptul ca prenumele meu era trecut gresit pe rezervarea la avion. Deja eram infuriat deoarece am tot incercat in aceste luni sa lamuresc problemele neclare dar LIPSA TOTALA DE COMUNICARE m-a uimit. Pe dra respectiva nu am reusit s ao gasesc, mereu cei de la firma imi spuneau ca ii vor comunica problemele mele si ca voi si sunat. Sunat pe naiba! M-a sunat odata sa-mi spuna ca este in teambuilding si ca va reveni dupa. Desigur n-a mai sunat. Ba chiar mi-a trimis un email ca trebuie sa-mi cumpar bagaj de cala 70 euro de parca era vina mea, ca ea nu avea de unde sa stie ca eu vreau bagaj de cala ??? de parca ma duceam 8 zile in sejur cu hainele de pe mine…Dupa cateva incercari nereusite am putut sa dau de manager si sa vorbesc cu el la telefon. I-am explicat problemele, a vazut emailurile mele prin care ceream lamuriri si la care nu primisem raspuns si pana la urma a propus sa stingem conflictul(aveam de gand sa fac reclamatie la Protectia Consumatorului). Mi-a facut un discount de …30 de euro pentru bagaj urmand ca eu sa mai platesc 40 desi ar fi trebuit sa-i pun pe ei sa-mi plateasca bagajul. Dar am zis sa fiu intelegator mai ales ca managerul a avut alta atitudine. Primesc factura proforma, platesc cei 40 de euro si dra imi da email ca dupa ce se confirma ca le-am platit vor face o noua rezervare la avion cu numele trecut corect si cu un bagaj de cala. De atunci au trecut 3 saptamani si nu am primit niciun raspuns! Am dat sms si email prin care intreb statusul dar…ioc! Cat dureaza sa faca o noua rezervare? problema e ca daca vrei sa schimbi numele te costa si nu vor sa dea banii , cred ca asta se intampla. Chiar sunt curios cand vor rezolva ca de abia astept sa scap de ei. Ce au facut ei ca si rezervare puteam sa fac eu si poate la preturi mai bune, au rezervat la hotel dar printr-un alt agent de turism(eu as fi rezervat direct la hotel) si apoi au facut rezervare la Blue Air( ceea ce puteam sa fac si eu din ianuarie si poate la costuri mai reduse). Ce-mi ofera ei ca am facut rezervarile prin ei??? NIMIC ! …cica un contract de turism….vax albina.

    DE EVITAT DIRECTBOOKING !!!

  13. Eu am o rezervare pentru Tenerife in august si am aceiasi problema legata de orarul de zbor.Tot asa mi-au spus ca voi primi detalii cu 3 zile inainte de plecare,mi se parea normal sa fie macar cu o saptamana inainte.Eu nu cred ca Taromul nu are deja stabilite orele de zbor.

  14. Experienta negativa direct booking.
    Am rezervat in februarie prin early booking un pachet de vacanta in Grecia prin agentia aceasta. Am achitat 75% din pret cand am aflat ca in perioada aleasa pentru concediu a intervenit un eveniment care nu suporta amânare.
    Am cerut reprogramarea concediului cu o săptămână mai devreme. Raspunsul a fost vedem ce se poate face. După ce am văzut că nu vine raspuns am decis sa anulam rezervarea. Am fost anunțați că pachetul nu poate fi anulat deoarece a fost achizitioant in regim early booking si pierdem banii.
    Am găsit o familie careia sa-i vindem pachetul si care sa meargă în locul nostru. Raspunsul a fost nu se poate.
    Am discutat cu hotelul. Ei spuneau ca daca primesc un mail din partea agenției anuntand ca vine altă familie din partea lor nu e nici o problema.
    Bineînțeles a venit un mail nou ca nu se poate.
    Sunt foarte dezamăgită de ei.
    La ei nu functioneaza fraza:”Clientul nostru, stapanul nostru” ci clientul nostru, banul nostru.

  15. Mai sunt probleme cu aceasta companie si pe alte siteuri. Stati departe, indivizii sunt diletanti. Nu stiu ce au de facut, nu stiu cum sa rezolve problemele, odata ce au luat banii ii doare-n pix. Daca aveti probleme, reclamati-i la protectia consumatorului, trebuie clar sa dispara!

    1. Vorbiți din proprie experiență sau din ce ați citit pe alte site-uri? La cum comentează românii în ultima vreme poate or ciupi ceva nu prea aș mai pleca urechea la ce se scrie pe internet.
      Cu siguranță cei ce comentează nici nu se obosesc să citească termenii și condițiile site-ului de rezervări și după aia tot ei cu scandal că li s-au luat banii, că nu li se dă ce cameră cer etc.

  16. Fratilor ,fugiti de aceasta platforma ,,nu suntem agentie de coltul blocului” pe 18.08.2018 emit comanda 465027 pt sejur (,,agent norica”) in dimineata de 20.08 sun la tel si se confirma mai sunt 9 camere, platesc integral, primesc pe 23.08 infirmarea comenzi , ma uit pe platforma lor seara pe acelasi tip de camera stupoare sunt locuri la cerere dar si pe alte tipuri de camere , mai fac cinci cereri de comenzi ,dimineata 24.08 la ora 9si 20 primesc pt doua tipuri de comenzi ok cu nr ….si tarife sun la telefon la 9si 24 din nou avänd deja bani la ei in cont telefonic se confirma ok pt comanda 468786 mi se spune catrebuie trimis agentului mesaj de echivalare, comanda 465027 cu 468786 trimit si stupoare primesv mesaj la 11si 42 iar infirmare , ma uit pe platforma lor locuri sunt in continuare disponibile la cerere .

  17. Merg de 3 ani cu aceasta agenție in Grecia , România și anul acesta in Bulgaria . Totul a fost ok pana acum . Sper sa fie la fel și anul acesta . In privința plății avansului , confirmarea rezervării vine abia la câteva zile după . Dar ești informat despre asta in momentul in care faci rezervarea și ulterior plata . Deci îți asumi . De ce atâtea comentarii cum ca nu ți se confirma rezervarea , când ți se spune destul de clar ca vei primi un răspuns ferm abia după ce dai avansul ? De ce nu citiți cu atenție mail urile ?

  18. O prima intalnire esuata cu directbooking in care am fost mintit si furat pe fata. Am facut o rezervare pe data de 20 pt un hotel in bulgaria. Pe data de 22 m am prezentat la agentie sa achit integral vacanta. Fiind targul de turism in plina desfasurare am intrebat agentul dc mai au si alte reduceri pt perioada respectiva acesta raspunzand sec ca Nu. Ce am primit pe email aia e si nu se schimba. Asta e, am zis, am platit si am plecat . Peste o ora un prieten, pt care tot eu facusem rezervarea a beneficiat de 50 euro reducere, reducere care aparuse si pe site. Am sunat la agentie iar agenta, foarte zambitoare si vesela ma facut sa inteleg printre cuvinte ca unii sunt mai fraieri si nu pot primi reduceri. Nu am mai avut replica….. m am simtit furat pe fata …..asta e la urma urmei….o agentie romaneasca si o sesizare sa vedem unde

      1. Petrus esti un nesimtit bai, un maimutoi avocat si promotor ai unor jepcari – comisionari. Afaceri tipice romanesti cu iz de kosher. Pe gat sa va arda…

        1. Vai, mie! Internetul, acest loc unde orice nesimțit poate vărsa lături fără să citească ce trebuie. Cască ochii înainte de a da banii.

  19. Tocmai ne-am intors dintr-un concediu in Turcia achizitionat prin directbooking.ro

    Am inteles modelul lor de business abia dupa ce platisem avansul de 50%, care, pentru un sejur de 11 nopti la 5 stele, nu e chiar de lepadat. Ne asteptasem ca in clipa cand platim sa ni se garanteze locurile. Nu a fost insa asa. La 1 zi dupa efectuarea platii ni s-a transmis ca nu mai sunt locuri la hotelul ales de noi. Asta dupa ce investisem mult timp in research.

    Din fericire, a doua alegere ne-a fost confirmata, iar concediul unul cu adevarat reusit.

    Sperietura trasa la pierderea primei rezervari fiind mare, e putin probabil sa mai avem vreodata curajul de a apela la serviciile directbooking.ro. La decizia asta a contribuit si ce am surprins in aeroportul din Cluj, la plecare, in 12 Septembrie 2019. Cand ne aflam la check-in, am auzit reprezentanta directbooking spunandu-le unor turisti – destul de multi la numar – ca tur operatorul prin care le facusera lor rezervarea nu transferase banii hotelului (poate si companiei aviatice – n-am auzit tot ce s-a vorbit). Cred ca s-a rezolvat pana la urma problema, avionul plecand aproape plin. E ciudat insa ca directbooking sa afle pe ultima suta de metri de aceasta incurcatura, mai ales ca plecarea a avut loc intr-o zi de joi si nu in sau imediat dupa weekend.

  20. Am si eu o experiență foarte neplăcută cu direct booking Dacă le ceri anularea unei comenzi ,comanda care ar avea data de intrare peste 70 de zile ti se răspunde după 10 zile în cel mai fericit caz că nu se poate decât cu penalizare .dacă le ceri o reprogramare a vacanței același sictir după 10 zile de așteptare:sa vedem ce facem dar nu putem.nu voi mai merge niciodată cu asa specimene si nu voi recomanda nimănui. Plus ca le voi face si o reclamație la opc punând la dispoziție conversatia cu d-lor.

Comments are closed.

Previous Article

vuelo.ro, brandul online al agenției de turism Christian Tour

Next Article

STUDIU: Românii sunt încă reticenţi la plăţile online pentru vacanţele lor

Related Posts
Total
0
Share