Incoming Romania Travel Forum 2014

incoming, romania, turism, turoperatori

Incoming Romania Travel Forum este un eveniment dedicat segmentului de incoming din turismul românesc, eveniment care se va desfăşura joi, 25 septembrie, 2014, în cadrul Complexului Elisabeta, de lângă vechea Primărie a Capitalei, începând cu ora 12.00. Evenimentul va fi urmat de Romanian Travel Gala, în cadrul căreia vor fi decernate diplome de recunoaştere pentru operatorii din turism pentru anul 2014, cu începere de la orele 18.00.

În cadrul evenimentului Incoming Romania Travel Forum se vor dezbate soluţii pentru creşterea incomingului în România, încercând a se găsi răspunsuri la urmatoarele întrebări:

  • Care sunt primele 6 ţări care trimit turişti în România?
  • Ce agenţii de turism fac incoming?
  • Câţi turişti şi de unde aduce fiecare agenţie de turism?
  • Cu ce agenţii de turism din străinătate lucrează agenţiile din România?
  • Ce pachete turistice se promovează pentru ateagerea turiştilor străini în România?
  • Unde și cum se promovează România?
  • Care sunt principalele probleme pe segmentul de incoming?
  • Care sunt cele mai potrivite soluţii pentru creşterea incomingului în România (clustere, fonduri europene etc.)?
  • Ce schimbări legislative s-ar putea adopta pentru dezvoltarea turismului și creșterea segmentului de incoming?

La eveniment sunt aşteptaţi reprezentanţi ai agenţiilor de turism şi touroperatori din România şi din străinătate, reprezentanţi ai corpului diplomatic, reprezentanţi ai autorităţilor publice centrale şi locale, profesionişti din turism şi reprezentanţi ai mass-media și bloggeri de turism. Participarea este gratuită pe bază de confirmare. Mai multe informații se găsesc pe pagina dedicată evenimentului.

Printre cei ce vor lua cuvântul se numără:

  • George Brezoi – secretar de stat în Ministerul pentru IMM, Turism şi Mediul de Afaceri,
  • Alin Burcea – General Manager PARALELA 45, prim-vicepreşedinte Patronat ANAT, coordonator comisie Incoming ANAT,
  • Simion Giurcă – Directorul Biroului Naţional de Turism al României – Viena,
  • Corina Martin – preşedinte FAPT şi Asociaţia Litoral,
  • Cristian Macedonschi – preşedinte al Asociaţiei de Promovare şi Dezvoltare Turistică a Judeţului Braşov şi reprezentant al Forumului German Braşov,
  • Adrian Voican – director general Bibi Touring,
  • Prof. Univ. Dr. Gabriela Ţigu – prorector Academia de Studii Economice.
  • Răzvan Nacea – managing director Seytour Medical Tourism, agenţie de turism specializată pe turism medical,
  • Cornel Găină – directorul Complexului Cormoran – Delta Dunării,
  • Gheorghe Hânsă – primarul oraşului Cernavodă,
  • Raluca Mureşan – Trip to Romania,
  • Florin Albu – prezentator TRAVEL MIX,
  • Gabriel Arsene – director general Bucureşti What Where When,
  • Cristina Pătraşcu – ghid de turism şi
  • Cristi Pitulice – director agenţia de turism Edelweiss Travel.

Forumul este împărțit în dou paneluri, după cum urmează:

Panelul 1: Pregătirea produselor turistice româneşti pentru pieţele externe

  • Circuitele culturale
  • Turismul de masă (munte, litoral) şi valorificarea acestuia pe pieţele externe
  • Crearea de clustere în turism
  • Turismul rural românesc
  • Turismul medical şi de sănătate în România
  • Potenţialul turistic al Bucureştiului şi al marilor oraşe din România
  • Turismul românesc şi infrastructura de transport
  • Colaborarea dintre touroperatori şi hotelieri
  • Turismul de clubbing în Mamaia
  • Exemple de bune practici
  • Importanţa statisticilor în turism
  • Turismul dunărean de croaziere
  • Dezvoltarea unor noi zone turistice. Studiu de caz: riviera dunăreană a judeţului Constanţa
  • Turismul vitivinicol din România
  • Poate fi Delta Dunării o destinaţie de turism de masă?

Panelul 2: Promovarea şi vânzarea produselor turistice româneşti pe pieţele externe

  • Modalităţi de promovare turistică a României
  • Importanţa industriei de evenimente (MICE) pentru România. Promovarea ţării noastre prin evenimente internaţionale
  • Presa de turism şi rolul ei în promovarea turistică a României
  • Strategii de relaţii publice pentru promovarea turistică a României
  • Promovarea României prin evenimente muzicale
  • Oportunităţi de promovare pe pieţe de pe alte continente
  • Promovarea României pe diferite pieţe externe. Studiu de caz: promovarea României în Austria
  • Modalităţi concrete de vânzare a produsului turistic România şi de colaborare cu partenerii externi pentru atragerea de turişti străini în ţara noastră.
  • Importanţa ghidului de turism
  • Erori majore, repetate şi reparabile în promovarea României

Organizatorii evenimentului sunt agenţia de turism Innovation Travel şi Autoritatea Naţională pentru Turism, în parteneriat cu portalul infotravelromania.ro şi cu Clubul Presei de Turism – FIJET România.

Blogul calatoruldigital.ro este blog partener al evenimentului. Puteți urmări actualizări din timpul evenimentului urmărind hashtag-urile #romaniantravelforum și #romaniantravelgala, atât pe Facebook, cât și pe Twitter.

Total
0
Shares
2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
ecoturism, delta dunarii, Crisan

Cu canotca pe canalele din Delta Dunării

Next Article

Rezervări hoteliere prin aplicaţia mobilă turo.ro

Related Posts
Total
0
Share