Paravion a achiziționat situl de rezervări bilete de avion bavul.com

paravion, bavul, turcia
După intrarea, în 2013, pe piețele din Cipru, Bul­ga­ria şi Ungaria, Paravion, susținut de fondul privat de investiții GED Capital, s-a extins în 2014 şi în Turcia, prin achiziționarea sitului de rezervări bilete de avion bavul.com, sit deţinut anterior de operatorul de telefonie mobilă Turkcell.
În 2014, extinderea regională a Paravion în Bulgaria, Ungaria, Cipru și Turcia a generat o creştere a afacerii online de peste 60%. Achiziţia bavul.com ar trebuie să aducă companiei vânzări online de peste 40 de milioane EUR în anul 2015, înregistrând un ritm de creştere mai mare faţă de cel din 2014. Brandul bavul.com ar putea ajuta Paravion să abordeze pieţe vecine cu Turcia. Conform CEO-ului Paravion, Juan Antonio Carrasco Ferrer, brandul Paravion va fi folosit în Europa Centrală, de Est şi de Vest, în timp ce pe piața din Turcia și împrejurimi Paravion va opera sub brandul bavul.com.
De la achiziționarea platformei, din vara lui 2014, Paravion s-a ocupat de diversificarea liniei de produse disponibile pe bavul.com, platformă care s-a concentrat până la momentul achiziției doar pe vânzarea de bilete de avion. Astel, clienții bavul.com pot cumpăra acum pachete de vacanță, croaziere etc.
Baza de clienți a sitului bavul.com include peste 300.000 de utilizatori turci, în timp ce în România, Paravion a vândut bilete de avion prin paravion.ro la peste 100.000 de utilizatori.
De asemenea, zona mobile de pe piața din Turcia prezintă un mare interes pentru Paravion, 40% din tranzactiile pe situl achiziționat de Paravion vin din dispozitive mobile, nu neaparat smartphone-uri. Bavul.com beneficiază de o aplicație pentru mobil descărcată şi utilizată de peste 300.000 dintre abonaţii Turkcell. În prezent, aplicațiile bavul.com se găsesc sub dezvoltatorul Paravion Tour, în magazinele de aplicații Android și iOS, pictogramele de prezentare fiind deja brănduite discret cu elemente caracteristice brandului Paravion (ștampila cu linii curbe). Situl în sine nu prezintă încă elemente distinctive ale brandului Paravion, deși una din culorile din logoul Paravion se regăsește în situl de rezervări.
În România, 15-20% din totalul de 400 milioane de euro vânzări bilete de avion înregistrate în 2014 au avut loc exclusiv online (rezervare + plată). Conform Institutului Turc de Statistică, în Turcia, la începutul lui 2013, 20% din utilizatorii de internet (~7 milioane din 36,2 utilizatori de internet) au cumpărat servicii turistice online, unde biletele de avion aduc cea mai mare contribuție la piața de turism online. Și ca să vedeți puterea de cumpărare a turcilor, doar luați în calcul faptul că, în 2008, piața de turism online a fost evaluată la 800 milioane de dolari. În 2008.

Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

BlaBlaCar intră pe piața românească de ride sharing prin achiziția bazei de date autohop.ro

Next Article

În 2015, J'Info Tours mizează pe dezvoltare tehnologică

Related Posts
Total
0
Share