Skip to main content

Perfect Tour a implementat programul de loializare bazat pe date în timp real

Noul portal Perfect Tour , portal desemnat Cel mai bun website al unei agenții de turism NON-OTA 2015 în cadrul ediției din 2015 a Hotel Tourism & Leisure Investment, integrează din această lună o aplicație dedicată recompensării clienților Perfect Tour înscriși în Programul de Fidelizare Club Exclusive.
Aplicația Club Exclusive este disponibilă în contul de client de pe situl Perfect Tour și permite consultarea în timp real a balanței de puncte, vizualizarea istoricului de călătorii în urma căruia au fost acumulate, precum și abonarea la serviciul de oferte, informații și promoții dedicate exclusiv membrilor Clubului.
Ofertele preferate pot fi salvate pentru consultări ulterioare, iar comenzile pot fi urmărite pe tot parcursul procesării lor, ca pe orice sit de comerț electronic.
În Programul de Fidelizare Club Exclusive clienții Perfect Tour pot acumula puncte de loialitate prin cumpărarea de servicii turistice, precum cazare, sejururi și circuite, transport și tabere de copii, atât în țară, cât și în străinătate, sau croaziere. Clienții agenției pot utiliza contravaloarea punctelor de pe card pentru oricare din serviciile de mai sus, având posibilitatea de a plăti eventualele diferențe în bani.
Clienții Perfect Tour își pot consultat situația contului de fidelitate Club Exclusive și prin aplicația mobilă gratuită VirtualCards, aceasta ținând locul cardului de fidelitate pe suport de plastic. Ca utilizatori ai aplicației Virtual Cards clienții au acces la oferte promoționale exclusive. De asemenea, cei ce nu dețin un card de fidelitate în programul Club Exclusive pot solicita un card virtual din aceeași aplicație.
Deși majoritatea agențiilor de turism mari din România au implementate programe de loializare, nu toți clienții acestora au acces online la balanța de puncte acumulate în timp.

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

0 thoughts to “Perfect Tour a implementat programul de loializare bazat pe date în timp real”

  1. Ba da, au 🙂
    Programul Prestige arata in real time punctele acumulate. Mai mult, genereaza puncte virtuale pe care le transforma automat in puncte reale atunci cand clientul a efectuat plata 🙂
    Scuze, eu un produs la care am lucrat 🙂

Dă-i un răspuns lui Petruș Lungu Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.