Provocarea lui Happyșor, branding prin gaming marca Happy Tour

Happysor, Happy Tour
Aseară, un grup restrâns de bloggerii a avut ocazia să testeze aplicația de Facebook Provocarea lui Happyșor, o aplicație de tip joc Trivia, prin care agenția de turism încearcă să își apropie și mai mult actualii fani de pe Facebook și să atragă noi fani.
Aplicația este disponibilă publicului larg începând de azi, pe pagina de Facebook a mascotei Happyșor sau pe cea a Happy Tour, și va fi accesibilă timp de o lună.
Participanții ce dau curs acestui joc intră în cursa pentru premii puse la bătaie de partenerii agenției: un city-break în Riga pentru 2 persoane, un aparat foto și două nopți de cazare la un conac din țară.
Odată intrat în joc, utilizatorul de Facebook trebuie să parcurgă trei serii a câte 10 întrebări + 1 întrebare bonus despre țările, orașele și obiectivele turistice din destinațiile Happy Tour, având posibilitatea ca după fiecare serie de întrebări să accepte un voucher de reducere pentru serviciile Happy Tour sau să meargă mai departe. De asemenea, el poate cere ajutorul prietenilor, share-uind acțiunea pe Facebook, poate cere extra time sau poate apela la soluția 50%/50%, aplicația reducând variantele de răspuns la jumătate.
La intervale regulate, după un răspuns corect, utilizatorului i se afișează un pop-up în care sunt prezentate distincțiile agenției de turism sau noutățile pentru sezonul curent și viitor, în funcție de destinația vizată de întrebare.
Astfel, fanii lui Happyșor vor interacționa cu brandul Happy Tour mai mult decât ar face-o printr-o reclamă pe Facebook sau pe Google.
Prin generarea de vouchere, jocul va încerca să aducă potențiali clienți. Chiar sunt curios, în general vorbind acum, câți consumatori decid să cumpere un pachet turistic după ce li se oferă un voucher de reducere, nu neapărat substanțial.
Pe lângă creșterea bazei de date cu potențiali clienți, în funcție de etapa în care aceștia părăsesc jocul datorită unui răspuns incorect, mai exact în funcție de țara/orașul/obiectivul care a făcut subiectul întrebării, participanții necâștigători pot fi targetați într-o campanie pe Facebook (prin Facebook Custom Audiences) sau printr-o campanie de newsletter, în care li se oferă posibilitatea să viziteze acea țară/oraș/obiectiv pentru a o cunoaște mai bine.
Focusul pe partea de social media gaming nu este ceva nou în rândul agențiilor de turism ce au interacționat cu fanii via Facebook, dar implicarea unei mascote într-o astfel de acțiune este de lăudat, creând printre altele o legătură și mai puternică între brandul Happy Tour și sub-brandul Happyșor.
Este interesant de urmărit dacă concurenții își vor antrena și ei mascotele Lobot, Travelică, Roboțelul Roz în astfel de jocuri.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
Weekend, Azuga

Azuga, frate cu Yichunul

Next Article

STUDIU Google: cine este turistul român?

Related Posts
Total
0
Share