Zubu, the City Concierge, intră în bătălia pentru promovarea Bucureștiului

În timp ce în administrația publică infochioșcurile nu şi-au prea dovedit utilitatea, firmele din turism, hotelurile și restaurantele abia încearcă infochioșcurile multimedia și sistemele interactive.
Aceste platforme tehnologice ar trebui să ajute operatorii HoReCa să își promoveze eficient serviciile turistice, în condițiile în care internetul este la dispoziția oricui, pe smartphone, tabletă sau laptop.
Recent, 15 hoteluri din București au adoptat soluția Zubu, the city concierge, un infodesk de tip City Info pe care rulează o aplicație turistica concepută special pentru hotelurile de 3*, 4* și 5*.
Turiștii cazați în cele 15 locații partenere, hoteluri independente, cât și parte din lanțurile internaționale, au acces prin intermediul infodesk-ului la informații despre Bucuresti, de la atracții și activități, la informații utile despre transport, în limba nativă a turistului. Printre hotelurile care au îmbrățișat această soluție se numără Casa Capșa, Marshal Garden, Premier Palace, Double Tree by Hilton, Ramada Majestic, Golden Tulip Times, Golden Tulip Victoriei, Rin Central, NH Hotel, International, Armonia, Capitol și Yesterday.
Serviciul Zubu, the City Concierge, a fost dezvoltat de o echipă coordonată de Nicolae Roșca, director de marketing în cadrul Ramada Majestic Bucharest Hotel, și este susținut de Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR) și Skal România, lucru ce din punct de vedere marketing ar trebui să sporească încrederea administratorilor de hoteluri și restaurante în implementarea unor astfel de soluții.
Din punctul meu de vedere, hotelurile și restaurantele din România au luat un start destul de târziu în această direcție, accesul gratuit la internet sau la costuri destul de mici făcând destul de greu de implementat astfel de inițiative. Această teorie este confirmată și de alți jucători din piață, după cum puteți citi în interviul acordat de către Ionuţ Munteanu, co-fondator Eventya, blogului touristry.ro. Avantajul soluției e că e disponibilă și ca mobisite, putând fi consultată de către turiști în timpul plimbărilor prin oraș, pe toată perioada șederii lor în București și nu numai.
Ca și poziționare, cei ce oferă soluția de city concierge o încadrează ca singura aplicație de acest fel care promovează Bucureștiul, uitând de infochioșcurile administrației publice care, pe lângă serviciile administrative, oferă și informații despre oraș, sau de celelalte aplicații mobile, în special Bucharest City App.

CITEȘTE ȘI:

Anul trecut, în vară, mai erau încă infochioșcuri funcționale în București. Cred că era undeva prin zona Parcului Herăstrău.
Posted by Turism 2.0 on Monday, February 29, 2016

Pe de altă parte, soluția Zubu poate fi folosită de orice operator din turism care dorește să își promoveze serviciile direct către un public țintă format din turiști străini și nu numai.
Pentru dezvoltare și implementare echipa coordonată de Nicolae Roșca a investit aproximativ 10.000 de euro.
La nivel național, o soluție de digital concierge a fost implementată pentru Asociația Bran-Moieciu-Fundata de către Tourist Informator S.R.L.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Cum influențează turismul sportiv industria turistică

Next Article
palat, regina Ana, Ferdinand I, palat de vara

Ultima zi în Praga: Grădina Regală și informații bine de știut înainte de a vizita Praga

Related Posts
Total
0
Share