Serviciul Wizz Flex oferă acum călătorilor posibilitatea de a anula rezervarea

Wizz Flex, Wizz Air

La cererile clienților care doreau ca valoarea zborurilor pe care le anulau să fie restituită în contul lor Wizz, Wizz Air a anunțat astăzi că a îmbunătăţit serviciul WIZZ Flex pentru a veni le permite clienţilor să anuleze rezervarea cu până la 3 ore înaintea zborului.

Începând cu data de 8 septembrie, pe lângă schimbările nelimitate de dată, de oră sau de rută a rezervărilor de zbor, clienţii care au achiziţionat WIZZ Flex sau au optat pentru opțiunea Plus Fare au, de asemenea, opţiunea de a primi înapoi în contul lor WIZZ de pe site-ul wizzair.com valoarea rezervării şi posibilitatea de a o folosi într-o altă ocazie, atunci când îşi aleg o destinaţie dintre cele 450 de rute disponibile alte reţelei companiei. Costul serviciului Wizz Flex nu se restituie.

Clienții îşi pot modifica rezervările cu până la trei ore înainte de ora plecării, pe site-ul wizzair.com. Nu se percepe taxă în cazul schimbării de dată, oră sau rută a rezervării. Clienții vor plăti în plus diferențele de tarif dintre zborul vechi și cel nou, acolo unde este cazul.

Serviciul WIZZ Flex poate fi achiziţionat în timpul procesului de rezervare a zborului, printr-un singur click, contra sumei de 15 euro pe zbor şi pe pasager.

Pasagerii care au optat pentru opţiunea Plus Fare atunci când au rezervat un zbor se vor bucura și ei de beneficiile îmbunătăţilor aduse serviciului WIZZ Flex, precum şi de multe alte servicii incluse în preţul acestui pachet.

Total
0
Shares
13 comments
  1. Buna ziua.Am bilet pe data de 16 mai 2018 Chișinău -Londra..Dar au intervenit niște schimbări,și vreau sa-mi iau și fetița.,cum o pot adauga in bilet?

    1. Ce puteți face e să rezervați un loc pe un bilet separat și pentru copil, iar la check-in să optați pentru locuri preferențiale. Evident, veți plăti în plus pentru asta.
      Sau puteți contacta call center-ul pentru a cere ca biletul copilului să fie asociat rezervării dvs. În acest caz, ar trebui să vi se aloce automat locuri unul lângă altul, fiind vorba de un copil minor. Nu știu dacă se respectă lucrurile astea la Wizz Air.

    2. Așa am pățit și eu la fel ca tine, dar am sunat la ei și au adaugat-o! Din păcate, din România nu am putut face acest lucru pt ca nu am găsit un contact direct cu ei (in caz ca tu o poți face e perfect)!
      Dar eu am sunat din Norvegia la un nr de tel și m-au ajutat ei in 5 min.

  2. Buna,am făcut o rezervare pt soțul meu dus întors Timișoara-Dortmund,dar nu mai poate călătorii,pot să îmi primesc banii înapoi?ce trebuie sa fac? mulțumesc

    1. Bună, Claudia!

      Dacă ai optat pentru Wizz Flex, n-ar trebui să fie o problemă, altfel te poți încadra în cele 2 scenarii de aici și va trebui să plătești un cancellation fee: https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/prices-discounts/refunds-and-compensations#/

      Pentru scenariul 2, probabil, dacă ai dovezi palpabile (adeverință medicală, certificate etc.), ți se va returna o parte din bani.

      Recomandarea mea e ca, de fiecare dată când faci o rezervare, să închei o asigurare storno sau să optezi pentru serviciul lor adițional.

  3. Buna ziua. Am rezervat 2 bilete de avion ( wizz air, destinatia Castellon de la Plana, perioada 29 mai -5iunie). Rezervarea am facut-o pe 27 ianuarie. Este posibil sa-mi fac asigurare storno? N-am rezervat prin agentie. Rezervarea pentru cazare am facut-o direct la hotel. La ce firma mi-ati recomanda sa-mi fac asigurarea. Mi-as dori sa fiu despagubit in caz ca se anuleaza cursa de avion. Va multumesc anticipat!

    1. Dacă vă faceți asigurarea STORNO într-un interval de timp mai scurt de 31 de zile înaintea călătoriei, protecția STORNO vă va fi acordată numai dacă încheierea asigurării și rezervarea călătoriei se vor face concomitent.
      Așadar, vă puteți face asigurarea STORNO oricând până pe 29 aprilie. City Insurance, Mondial Assurance, Gothaer sunt câteva variante.

      Fiind vorba de un zbor puteți să vă bazați pe directiva europeană ce protejează drepturile pasagerilor ce nu se mai pot îmbarca din motive ce țin de operatorul aerian, atât timp cât nu este vorba de forță majoră. Despăgubirile nu sunt 100% și, da, există riscul să fiți refuzat. Puteți face sesizarea singur sau apelând la companii de profil ca Air Help sau Claim Compass.

  4. Buna, cum pot sa utilizez soldul din contul meu wizz? Am incercat sa fac o rezevare si nu stiu cum sa platesc biletul din soldul wizz, am gestionat toate rezervarile, am actualizat informatiile personale si la sfarsit imi cere numai un cont bancar sau tranfer de bani, cum sä folosesc banii din contul wizz? pt. ca ei expira in 3 luni. Ma poate ajuta cineva? Va multumesc anticipat.

    1. şi eu mă aflu în aceiaşi dificultate acum, ati reuşit să rezolvaţi problema? dacă da, orice ajutor e binevenit 🙂 mulţumesc anticipat

  5. AM REZERVAT O CALATORLE ROMANIA – SPANIA 2 ADULTI SI UN COPIL MINOR. AM LUAT PACHETUL WIZZ FLEX, AM VRUT PENTRU TOTI 3, DAR LA COPIL NU IMI PERMITE SA IL ACHIZITIONEZ. STIE CINEVA DE CE ? SI DACA IN CAZ DE ANULARE BANII PT COPIL SE RETURNEAZA.
    MULTUMESC

    1. Da, cu mențiunea că funcționează doar pentru zboruri cumpărate împreună cu serviciul Wizz Flex. Dacă ați cumpărat deja un zbor și vreți să cumpărați și serviciul Wizz Flex, nu veți putea face schimbarea fără costuri suplimentare.

Dă-i un răspuns lui Natalia Babin Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
Hanul Românesc, Săcele, Brașov

Restaurant în tranzit: Hanul Românesc

Next Article
Restaurant Grota Miresei

Rebranding și schimbare de strategie pentru aplicațiile Eventya

Related Posts
Total
0
Share