Deși adoptă noile tehnologii, clienții doresc interacțiune umană cu brandurile hoteliere și de restaurant

Conform rezultatelor obținute în urma cercetărilor Oracle Hotel 2025 și Oracle Restaurant 2025 despre atitudinea consumatorului în legătură cu tehnologiile noi și impactul lor în industria ospitalității, Internet of Things (IoT), realitatea virtuală și tehnologiile purtabile (wearables) vor juca un rol important în experiența clienților consumatori de servicii hoteliere și restaurant în următorii 8 ani.
Rapoartele Hotel 2025 și Restaurant 2025 reprezintă rezultatul unui audit efectuat pe 250 de operatori de restaurant, 150 de operatori de hotel și 702 consumatori, în luna februarie 2017.
Ambele studii punctează modul în care consumatorii sunt mult mai dornici să folosească branduri care utilizează tehnologie nouă, dar preferă servicii oferite de personal uman în detrimentul celor automatizate complet.

Luând în considerare modul de servire folosit în mod general în industria ospitalității, nu suntem surprinși că oaspeții doresc o continuă legătură umană cu brandurile hoteliere sau de mâncare și băutură pe care le aleg, în ciuda apariției noilor tehnologii. Platformele noastre OPERA și Symphony de coordonare a hotelului și restaurantului vor continua să primească investiții având în vedere abilitatea lor de a asigura o singură modalitate de a-i face pe oaspeți să ia parte la ceea ce se întâmplă și să interacționeze.

Mike Webster, vicepreședinte senior și manager general Oracle Hospitality

CITEȘTE ȘI: Technology by itself it’s not an experience

Recunoașterea clienților și personalizarea serviciilor prestate acestora vor fi un factor important pentru tehnologiile viitorului

  • 33% dintre operatorii de restaurant și 72% dintre operatorii hotelieri admit că recunoașterea reacțiilor faciale ale clienților va fi folosită în următorii 5 ani.
  • Este probabil ca 31% dintre clienții restaurantelor și 41% dintre clienții hotelurilor să viziteze o locație mult mai frecvent dacă vor fi recunoscuți de personalul de servire sau de un angajat fără să fie nevoiți să își spună numele sau să arate cardul de fidelitate de fiecare dată.
  • 49% dintre clienții restaurantelor și 62% dintre clienții hotelurilor (62%) sunt de acord că recunoașterea facială le-ar îmbunătăți experiența, dar nu împărtășesc aceleași păreri când vine vorba de amprenta digitală, 68% dintre aceștia fiind în dezacord.
  • Dacă modul de servire ar fi mai rapid datorită recunoașterii facile, 28% dintre clienți afirmă că ar veni mai des și 45% dintre ei spun că asta le-ar îmbunătăți experiența.
  • 47% dintre clienții hotelurilor admit că folosirea inteligenței artificiale pentru a sugera cumpărături bazate pe ce au mai cumpărat în trecut le-ar îmbunătăți experiența.
  • 72% dintre operatorii hotelieri afirmă că până în anul 2025 sistemele bazate pe inteligență artificială vor oferi sugestii despre cină, pe baza preferințelor oaspeților și a ceea ce au mai cumpărat.

CITEȘTE ȘI: LiveTouch, masa de restaurant interactivă

Consumatorilor le plac experiențele activate de voce

  • 36% dintre oaspeții restaurantelor și 50% dintre cei ai hotelurilor spun că experiența li s-ar îmbunătăți dacă ar comanda printr-un asistent virtual, iar 17% dintre oaspeții la restaurant și 33% dintre oaspeții la hotel ar veni mai des.
  • 59% dintre oaspeții la hotel cred că dacă și-ar controla cererile de servicii din cameră printr-un aparat activat vocal, experiența ar fi mai interesantă, lucru admis și de operatorii hotelieri.
  • 78% dintre operatorii hotelieri intervievați au susținut că schimbarea ambianței și a controlului dintr-o cameră prin activare vocală va fi populară până în 2025.
  • 70% dintre operatorii hotelieri mai cred că până în 2025 se va adopta activarea vocală pentru comenzile de room service.
  • Operatorii sunt interesați să primească feedback vocal de la client; 61% dintre operatorii de restaurant și 68% dintre operatorii hotelieri spun că acest lucru va intra în uz în următorii 5 ani.

CITEȘTE ȘI: Serve Hotel, bell service la un click distanță

Realitatea virtuală va spori experiențele de rezervare și on-property în hoteluri

  • 66% dintre clienți consideră că tururile virtuale ale hotelurilor le-ar îmbunătăți experiența de oaspete, iar 44% susțin că experiența ar fi îmbunătățită de tururile virtuale ale locurilor de divertisment.
  • De asemenea, operatorii de hotel consideră că până în 2025 tehnologiile de realitate virtuală vor fi răspândite cu scopuri diferite: 68% cred că o să fie folosite pentru antrenarea angajaților, 64% că vor facilita accesul clienților la divertismentul, iar 63% cred că vor fi utile pentru a previzualiza sălile de conferință.

Roboții nu vor înlocui prea curând angajații din industria ospitalității

  • 50% dintre clienții restaurantelor au spus că dacă ar fi serviți de un robot, experiența lor s-ar înrăutăți, iar 40% ar vizita mai rar restaurantele.
  • 37% dintre clienții hotelurilor au spus că experiența lor s-ar înrăutăți dacă ar fi serviți de un robot, iar 22% ar vizita mai puțin.
  • 64% dintre operatorii de restaurant și 58% dintre operatorii de hotel spun că folosirea roboților pentru a curăța este atractivă.

Operatorii încep să ia în considerare investiția în tehnologiile purtabile

  • 51% dintre restaurante și 63% dintre hoteluri spun că în următorii 5 ani vor monitoriza activitatea angajaților cu ajutorul tehnologiile purtabile.
  • 59% dintre restaurante și 78% dintre hoteluri spun că în următorii 5 ani angajații vor putea să ponteze la serviciu cu ajutorul aparatelor purtabile.
Total
0
Shares
7 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Finanțare din partea Credo Ventures pentru dcs plus

Next Article

Comisia Europeană verifică site-urile de rezervări de călătorie

Related Posts
Total
0
Share