Rezervări la restaurante prin aplicații mobile și chatbots

În iunie 2017, aplicația de rezervări online ialoc a depășit 13.000 de descărcări în Google Play și App Store, în timp ce platforma web ialoc.ro este vizitată de peste 11,000 de utilizatori unici în fiecare lună.
ialoc este o suită de aplicații dedicate celor doritori să ia masă în oraș, dispuși să facă rezervări prin aplicația ialoc sau platform web ialoc.ro, dar și afacerilor ce au nevoie să proceseze rezervările plasate de cei dintîi utilizatori (ialoc Business).
Pe lângă rezervări, utilizatorii ialoc își mai pot face o listă cu localurile favorite pentru a le găsi mai ușor, pot anula o rezervare fără a suna localul sau își pot vedea un istoric al rezervărilor pe care le-au făcut de la prima instalare a aplicației.
O aplicație similară a fost lansată cu mulți ani înainte, Book Your Table Romania, care ulterior și-a schimbat numele în Restobyt.

Românii iau masa în oraș în 3

Din datele colecate în mod anonim de către platformă reiese că peste 50% din utilizatorii serviciului ialoc au vârste cuprinse între 25-34 de ani, aproximativ 20% între 35-44 și în jur de 8% au peste 45 de ani.
În medie, românii ies în oraș câte 3 când fac o rezervare online, de obicei prin aplicația mobilă (care generează 63% din totalul rezervărilor).

CITEȘTE ȘI: Bierhaus 67 și Ave Hotel, primele branduri HoReCa din România care au adoptat plata mobilă prin soluţia SEQR

Bucureștiul, orașul cu cel mai mare număr de localuri din țară

Aplicația a fost lansată pe piața din România în urmă cu 16 luni și a agregat date despre peste 2.000 de localuri din București, Brașov, Cluj și Timișoara, din care peste 1.400 sunt în Capitală, în timp ce Brașovul și Timișoara ajung, împreună, la puțin sub 30% din numărul localurilor bucureștene.

CITEȘTE ȘI: LiveTouch, masa de restaurant interactivă

Tehnologie adaptată nevoilor clienților și trendurilor actuale

La finalul lunii mai 2017, ialoc și Hard Rock Cafe Bucharest au lansat împreună primul Facebook ChatBot al unui local din România, bazat pe o tehnologie dezvoltată de Facebook deschisă dezvoltatorilor de la jumătatea lunii aprilie 2017. Chatbot-ul se numește Alice și poate prelua rezervări, recomanda muzică și preparate din meniul localului.

CITEȘTE ȘI: FastOrder, chelnerul de pe telefonul mobil

În luna iunie, alți ChatBots-și au fost configurați pentru restaurantele Switch.eat, Kuzina și MEZE Taverna.

CITEȘTE ȘI: Bitcoin, monedă acceptată în unitățile HoReCa din România

Total
0
Shares
2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Christian Tour lansează HelloRomania.eu

Next Article

S-a lansat Tour-X, platformă pentru rezervări tururi în Dobrogea

Related Posts
Total
0
Share