Eden Travel Partner, fostă Proamis Advertising, agenție de turism licențiată ca turoperator cu activitate online, pariază pe descentralizarea ofertei turistice în funcție de tipul de turism practicat de cei mai mulți români, fără a exclude segmentul general de leisure atât pentru piața internă, cât și pentru piața externă.
Proiectele ViziteazaDelta.ro, MyPal.travel, spremunte.ro și spremare.ro sunt dovada strategiei mai sus amintit, și au la bază tehnologie furnizată de Aqua Development. Administrarea inventarului ofertat pe site se face din soluțiile Q Travel Cloud, iar interfața cu care interacționează vizitatorul este construită tot pe o soluție din portofoliul Aqua Development.
Spre deosebire de cazurile turoperatorilor consacrați care au încercat cu sau cu foarte puțin succes să își externalizeze diferite divizii, vezi cazurile Traveo, Vuelo, sau aplicația de mobil dedicată litoralului de la Paralela 45, antreprenorii Dragoș Cătălinoiu Gociman și Gabriel Iliescu, conturează un nou brand cu direcții de acțiune bine separate și, mai ales, adaptate cererii din piață. Sub-brandurile se conturează împreună cu brandul mamă.
Delta Dunării, un produs turistic cu potențial și pentru Eden Travel
ViziteazaDelta.ro, primul sub-brand Eden Travel a fost lansat cu ocazia Târgului de Turism al României, din februarie 2018. Investiția în această platformă de prezentare, rezervare şi vânzare a destinaţiei turistice Delta Dunării se ridică la aproximativ 130.000 euro, alți 70.000 euro fiind prevăzuți ca investiție în 2019.
Nevoia unei astfel de platforme s-a conturat în urma unei experiențe îndelungate cu administrarea unui resort în Delta Dunării și a participării efective a unuia dintre inițiatorii proiectului în activitățile de promovare a Deltei Dunării în calitate de vicepreședinte al Patronatului Turismului din Delta Dunării și în cadrul Asociația Litoral Delta Dunării.
Pe platforma de booking ViziteazaDelta.ro sunt promovate pachete turistice integrate (asta înseamnă: servicii de cazare, transport, masă, excursii, agrement într-un singur loc). Dezvoltarea platformei s-a făcut cu consultanţă de la MaxiTours, un important turoperator european.
La lansarea platformei de rezervări, cei doi antreprenori estimau vânzări de pachete turistice în valoare de aproximativ 3 milioane de euro în primul an de funcționare. Platforma de booking ViziteazaDelta.ro pune la dispoziția celor interesați aproximativ 13% (60 de unități de cazare) din efectivul de cazare din Delta Dunării, dintr-un total de 460 de unități de cazare.
CITEȘTE ȘI: Centrala comună de rezervare pentru Delta Dunării și zonele limitrofe
Turismul în Delta Dunării a înregistrat creșteri de peste 20% în ultimii trei ani, un imbold pentru agențiile de turism de pe litoral să includă Delta în programele lor, dar și pentru asociațiile patronale și de promovare să facă cunoscută Delta Dunării peste hotare, la târgurile de profil.
Pachetele turistice de leisure, focusul platformei MyPal.travel
Zilele trecute, Dragoș Cătălinoiu Gociman și Gabriel Iliescu au anunțat o nouă investiție de 950.000 euro în MyPal.travel, o platformă inteligentă de rezervări, un sub-brand ce vine să acopere toată zona de leisure, atât pe intern, cât și pe extern. Turiștii găsesc pe MyPal.travel informații legate de destinațiile turistice, pot face rezervări integrate și pot plăti toate tipurile de servicii turistice dorite, inclusiv închirieri de mașini, bilete la meciuri și concerte sau excursii.
Prin oferta variată de servicii platforma de rezervări MyPal.travel își propune să scurteze timpul pentru documentarea călătoriei și să reducă pe cât posibil numărul de site-uri vizitate în acest demers. Conform studiilor, turiștii ajung să viziteze pâna la 38 de site-uri diferite și să petreacă până la 30 ore pentru a-și alege sejurul dorit.
Platforma MyPal.travel mai are o componentă B2B, oferind acces la pachetele sale operatorilor din turism care activează ca revânzători. Conform studiilor recente, un agent de turism petrece, în medie, 3 ore pentru pregătirea unei oferte și vânzarea acesteia, interogând cel puțin 8 site-uri diferite. De asemenea, Edent Travel oferă companiilor o platformă de corporate travel, prin care aceștia își pot gestiona călătoriile de business și costurile prin sisteme de raportare.
Turismul montan, balnear și de litoral, sub lupa Eden Travel
Alte două proiecte ce se vor regăsi, probabil, în portofoliul Eden Travel Partner sunt spremunte.ro și spreplaja.ro, proiecte cu care turoperatorul targetează turiștii de leisure orientați spre stațiunile montane și balneoclimaterice sau de litoral, două segmente destul de aglomerate, atât prin prisma operatorilor din turism, cât și a cererii. Rămâne de văzut dacă inventarul de 860 de hoteluri va fi atractiv pentru potențialii turiști interesați de munte, sau dacă Edent Travel va reuși să ia o felie din plăcinta de 122.000 de locuri de cazare de pe litoral (fără a lua în calcul Județul Tulcea). Pe partea de turism montan, spremunte.ro va concura cu siguranță cu directbooking.ro, iar în ceea ce privește spreplaja.ro cu siguranță va fi dificil în a-i depăși în vânzări pe cei de la litoralulromanesc.ro.
CITEȘTE ȘI: directbooking.ro, un nou mall de vacanţe
Ofertele turistice de la ViziteazaDelta.ro, spremunte.ro și spreplaja.ro sunt consolidate și în platforma MyPal.travel, iar furnizorii independenți de locuri de cazare (pensiuni, hoteluri, vile) își pot lista inventarul în aceste platforme.
CITEȘTE ȘI: Lista cataloagelor online cu unități de cazare din .ro
În 2017, Eden Travel Partner a înregistrat o cifră de afaceri de 504.928 lei și datorii în valoare de 683.986 lei.