Studiu FIHR: mai mulți clienți pentru operatorii și agențiile de turism ca urmare a folosirii voucherelor de vacanță

Potrivit unui sondaj realizat de Federația Industriei Hoteliere din România (FIHR), în 2018, beneficiarii, angajatorii, operatorii și agențiile de turism au avut de câștigat de pe urma voucherelor de vacanță acordate în rândul bugetarilor.

Efecte remarcate de operatorii din turism

Creșterea numărului de clienți (78,8%), creșterea cifrei de afaceri (72,7%), creșterea ratei de ocupare (72,7%), dezvoltarea/consolidarea afacerii (36,4%), reducerea evaziunii fiscale (21,2%) sunt printre efectele pozitive observate în rândul operatorilor de turism.

93,9% dintre structurile de primire turistice se declară foarte mulțumite (60,6%) și mulțumite (33,3%) de sistemul voucherelor de vacanță.

Efecte remarcate de agențiile de turism

În ceea ce privește agențiile de turism, cele mai bune rezultate în urma folosirii voucherelor de călătorii sau reflectat în creșterea numărului de clienți (88,1%), creșterea cifrei de afaceri (44,4%), creșterea ratei de ocupare a inventarului disponibil la vânzare (39,7%), reducerea evaziunii fiscale (33,1%) și dezvoltarea/consolidarea afacerii (31,8%).

CITEȘTE ȘI: Din 2018, turismul românesc intră sub lupa autorităților

Efecte remarcate în rândul beneficiarilor voucherelor de vacanță

De cealaltă parte, 56.6% dintre beneficiarii participanți la studiu au declarat că au redescoperit România ca destinație de vacanță, iar 24,6% că și-au satisfăcut nevoile sociale și cultural-educative ca urmare a alocării voucherelor de vacanță.

CITEȘTE ȘI: Piața de tururi și experiențe din România devine din ce în ce mai dinamică

Alte efecte remarcate de beneficiari sunt recuperarea energiei fizice si intelectuale (55,5%), diminuarea efectelor psihice, fizice si intelectuale ale oboselii (46%), cresterea capacitatii de munca/starii de sanatate (35,7%), dezvoltarea/imbunatatirea relatiilor familiale si a echilibrului vietii profesionale cu cea familiala (35,7%).

La nivel național, în 2018, în intervalul ianuarie – septembrie, numarul total al turiștilor a crescut cu aproximativ 6%, raportat la anul 2017.

De asemenea, așa cum reiese și din răspunsurile operatorilor și agențiilor de turism, cererea de autorizatii pentru unitatile de cazare din România a fost în creștere. În medie, la nivelul întregii țării, a fost înregistrată o creștere de 10% a cererilor față de aceeasi perioada din 2017.

via wall-street.ro

Total
0
Shares
2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

e-Alba Iulia, promovare turistică prin marketing proximity

Next Article
Navitel R600 Quad HD

NAVITEL R600 QUAD HD, disponibilă la vânzare în România

Related Posts
Total
0
Share