În 2018, 50% din investițiile în marketing realizate de jucătorii din piața de turism au mers către marketingul digital. Pentru 2019, noile tehnologii de deep learning, care permit distribuția în timp real către consumatori a unor oferte cu un grad de personalizare ridicat, vor susține un nivelul mult mai ridicat al investițiilor, conform unei analize realizate de RTB House Romania. Previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.
De asemenea, este preconizat ca aproximativ 10% din bugetele de marketing digital să fie direcționate către publicitatea programatică (publicitatea cumpărată prin metode automatizate).
În condițiile unei creșteri a bugetelor de marketing digital, marketerii au posibilitatea de a încerca să ajungă la consumatori cu ajutorul reclamelor personalizate prin diverse canale.
Focus pe anunțuri publicitare personalizate
Potrivit raportului Travel Industry Marketing Study 2019, circa 46% dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.
CITEȘTE ȘI: Impactul marketingului digital asupra turismului
Algoritmii dezvoltați cu ajutorul tehnologiilor deep learning pot livra către consumatori oferte speciale în doar câteva milisecunde de la prima interacțiune a unui utilizator.
Tehnologia deep learning permite analizarea nu doar a elementelor de bază din comportamentul utilizatorului (ce produse caută sau care sunt categoriile de produse care îi interesează etc), ci și a mai multor tipuri secundare de date, de informații. permițând marketerilor o targetare mult mai precisă. Nevoile utilizatorilor sunt identificate mult mai rapid și mai precis de algoritmii avansați, care pot prezice ce anume intenționează să achiziționeze consumatorii în online.
Campaniile create cu ajutorul deep learning aduc cu până la 41% mai multe click-uri
Potrivit datelor RTB House, campaniile derulate cu ajutorul deep learning au generat cu până la 41% mai multe click-uri decât campaniile clasice. O astfel de creștere poate fi esențială într-un domeniu precum cel al turismului.
Deep learning devine și o unealtă prin care marketerii să-și eficientizeze la maximum cheltuielile de marketing, care generează rezultate mult mai bune pentru diverse industrii, începând cu piața auto și divertisment, până la piața de marketing.
Cu ajutorul deep learning industria de turism poate să genereze în timp real oferte cu prețuri, pachete și rezervări alese în funcție de fiecare utilizator. Rezultatul final nu este doar o îmbunătățire a experienței și a nivelului de satisfacție ale utilizatorului, dar și crearea de campanii programatice mult mai eficiente.
CITEȘTE ȘI: Cum se pot promova pachetele turistice în ecosistemele digitale