Relansarea aplicației Restograf, după o investiție de 450.000 de euro

Restograf, aplicație mobilă ce facilitează rezervarea unei mese la restaurant, s-a relansat, după o investiţie de 450.000 de euro. Până la finalul anului 2019, aplicația va fi disponibilă la nivel național, în Constanța, Iași, Brașov, Sibiu, Timișoara și Cluj Napoca, urmând ca după consolidarea brandulului pe plan național, acesta se va lansa și dincolo de granițele României, în Ungaria, Bulgaria, fosta Iugoslavie, Austria şi Ucraina.

Peste 200 de restaurante din București pot fi rezervate, în timp real, prin aplicația mobilă Restograf, ce poate fi descărcată gratuit din magazinele de aplicații Apple și Google Store. Confirmarea rezervărilor se face instant, utilizatorii primind toate detaliile prin SMS și email.Aplicația a fost utilizată pentru mai mult de 10.000 de rezervări în prima lună de funcționare.

De asemenea, managerii restaurantelor care folosesc soft-ul de rezervări online văd, în timp real, gradul de ocupare al meselor și numărul de rezervări indiferent de natura lor (online, aplicații mobile, widget, e-mail, rețele sociale, telefonice, walk-in etc. ). Back-end-ul aplicației le oferă acestora acces la alte informații esențiale pentru îmbunătățirea calității serviciilor oferite și fidelizarea clienților. Listarea restaurantelor în Restograf este facilă și complet gratuită.

Aplicația a fost lansată în 2018, preluând numele de brand al unui fost site de recenzii de restaurant. 

În sistemul clasic, cu pixul și hârtia, 30% din mese rămân neocupate tocmai pentru că nu există un sistem automatizat, care să centralizeze toate rezervările făcute de personalul restaurantului și gradul de ocupare, în timp real.

Radu Dumitrescu, CEO Restograf

Utilizatorii care folosesc noul Restograf pentru a rezerva o masă la restaurantul preferat pot scrie, ulterior, și review-uri, contribuind astfel la latura informativă a aplicației.

În afară de review-uri, restaurantele incluse în aplicație au și o scurtă prezentare, care cuprinde specificul culinar, adresa, pagina web, dar și detalii despre locurile de parcare și plata cu cardul.

CITEȘTE ȘI: Deși adoptă noile tehnologii, clienții doresc interacțiune umană cu brandurile hoteliere și de restaurant

Referitor la profilul utilizatorului aplicației, Restograf 2.0 se adresează unei categorii destul de largi, formată din bărbați și femei cu vârste între 18 și 55 de ani, care ies în oraș de cel puțin trei ori pe săptămână, și sunt foarte activi în domeniul digital.

CEO-ul Restograf vrea să gestioneze prin aplicație rezervări pentru 800 – 1.000 de restaurante doar în Bucureşti.

Adevărata provocare cu care vine aplicația de rezervări la restaurant Restograf e concurența cu aplicațiile de food delivery, ce țin clienții departe de restaurante. Pe aceeași nișă, deși o nișă din ce în ce mai aglomerată, nu se pune problema de concurență, restul brandurilor din industrie nefiind asociate neapărat cu investitori în domeniul HoReCa.

Radu Dumitrescu, CEO Restograf, administrează o afacere ce are în portofoliu 5 restaurante: Stadio, Social 1, Nor, Qreator şi Cişmigiu Bistro, care în 2018 au generat venituri totale de 5,5 milioane de euro, iar anul acesta vor genera venituri de 7,6 milioane de euro.

Total
0
Shares
1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Aerotravel devine reprezentantul exclusiv al Travel Leaders în România

Next Article

Românii care îşi anulează biletele de avion pierd zeci de mii de euro anual

Related Posts
Total
0
Share