Despre blog

Scurt istoric al blogului

Ideea din spatele călătorul digital 2.0 a luat naştere prin 2006, la jumătate de an după ce am început să scriu primul blog (I, the CyberGolem), pe platforma Blogger. La momentul respectiv însemnările sub label-ul turism/e-tourism erau amestecate cu alte categorii ce nu ţineau neapărat de aria aceasta a turismului electronic.
În iulie 2007, m-am decis ca acele însemnări să se găsesească într-un blog nişat şi aşa a luat naştere Digital Guide 2.0. Primele posturi pe platforma WordPress.com au fost în engleză; mai mult un exerciţiu pentru mine, deşi speram că voi atrage şi viziatori din afară.

În mai 2009, Digital Guide 2.0 a devenit Ghid Turistic Digital 2.0 şi poate fi accesat la www.calatoruldigital.ro. În februarie 2014, blogul a trecut printr-un rebranding de nume, acum fiind cunoscut sub numele de calătorul digital 2.0 – ghid.tehnologie.diversitate.

Cine este călătorul digital 2.0?

călătorul digital 2.0 face parte din generația Y și se folosește de tehnologie mai mult ca niciodată pentru a se informa, pentru a ajunge la destinație și, cu precădere, pentru a prezenta destinații şi atracţii turistice (din România și nu numai).

Cum pot urmări actualizările de pe calatoruldigital.ro?

Vă puteţi abona pentru actualizări după cum urmează:

1. Prin abonarea la RSS:

2. Prin email:

3. Prin reţelele sociale:

Cum pot folosi blogul călătorul digital 2.0 ca platformă de promovare?

Pentru detalii legate de publicitatea pe calatoruldigital.ro accesați acest link.

Proiecte derulate pe www.calatoruldigital.ro

Mai jos se găsesc listate câteva dintre colaborările desfășurate de-a lungul timpului prin intermediul blogului de față:

Infotrip-uri

[stextbox id=”info” caption=”Welcome to the Center!” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

Organizator:Municipalitatea Gabrovo din Bulgaria

Scop: promovarea regiunii centrale a Bulgariei

Articole campanie:

  • Pe urmele Renașterii Bulgare. Dreanovo
  • Pe urmele Renașterii Bulgare. Gabrovo
  • [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Kerala Blog Express Season 4” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: Kerala Tourism Board

    Scop: promovarea statului Kerala din India

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Ținutul Vulcanilor” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Beneficiari:Tourist Informator

    Scop: promovarea Ținutului Vulcanilor

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”În Mica Vienă, la Blue Week Festival” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: Asociația Travel Focus | Beneficiari: Danube Competence Center

    Scop: promovarea de noi atracții turistice, atât pentru străini, cât și pentru localnicii din țările de pe Dunărea Inferioară

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Delta Dunării Pentru Toți” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: Seven Consulting | Beneficiari: Genius Travel

    Scop: promovarea Delta Genius Resort

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Arhitectura brăneană” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Beneficiari:J’Info Tours

    Scop: promovarea pensiunii Hanul Oierului

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Danubius Health Spa Resort Brădet **** Superior” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Beneficiari: Danubius Health Spa Resort Brădet **** Superior

    Scop: promovarea serviciilor Danubius Health Spa Resort Brădet **** Superior

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Infotrip J’Info Tours în zona Bran – Șimon” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: J’Info Tours | Beneficiari: J’Info Tours

    Scop: în căutarea autenticului arhitectural în zona Bran – Șimon

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campanie #relaxaresivitalitate” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: turismmarket.com | Beneficiari: Hotel Melodia, Primăria Mangalia, Direct-Aeroport.ro

    Scop: promovarea atracțiilor și obiectivelor turistice din sudul litoralului românesc, cu accent pe activități de relaxare

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campanie #calatorpevaleaprahovei” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: turismmarket.com | Beneficiari: Hotel Cumpătu, Escapade Adventure Park Zamora, Cramele Halewood, Produse Traditionale Zamora

    Scop: promovarea atracțiilor și obiectivelor turistice mai puțin populare de pe Valea Prahovei

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campania Scrie Romania!” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Campanie inițiată de drumliber.ro și susținută de cazare-mamaia-constanta.ro

    Scop: popularizarea obiectivelor turistice din Dobrogea în rândul cititorilor blogului www.calatoruldigital.ro

    Articole scrise în campanie:

    [/stextbox]

    Advertoriale

    [stextbox id=”info” caption=”Advertorial luxapartments.ro” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Beneficiar: luxapartments.ro

    Scop: link building 

    Articol campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Advertorial Trivago Romania” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Beneficiar: Trivago Romania

    Scop: link building 

    Articol campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Advertorial partypoker.com” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Scop: link building

    Articol campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Advertorial infotour.ro” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Scop: promovare proiect infotour.ro

    Advertorial: 

    [/stextbox]

    Proiecte speciale

    [stextbox id=”info” caption=”Hotel Sulina Internațional Mamaia” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Beneficiari: Hotel Sulina

    Scop: promovarea hotelului

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Iubesc Vinul Românesc” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: Vinvest | Beneficiari: Vinvest

    Scop: promovarea campaniei Iubesc Vinul Românesc

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Dino Parc Râșnov” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Organizator: Conan PR | Beneficiari: Dino Parc Râșnov

    Scop: promovarea de noi atracții turistice, atât pentru străini, cât și pentru localnicii din țările de pe Dunărea Inferioară

    Articole campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”#enjoybucharest” collapsing=”true” collapsed=”true” ccolor=”ffffff” direction=”ltr” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Scop: promovarea Bucureștiului ca destinație de city-break

    Articole scrise în campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campania Happyșor, #calatoruldigital” collapsing=”true” collapsed=”true” ccolor=”ffffff” direction=”ltr” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Happyșor, #calatoruldigital

    Campanie derulată în parteneriat cu agenția de turism HappyTour.

    Scop: Brand awareness atât pentru agenția de turism HappyTour, cât și pentru blogul calatoruldigital.ro prin branding vizual în cadrul unei serii de articole dedicate Barcelonei

    Articole scrise în campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campania Arată-ne România ta!” collapsing=”true” collapsed=”true” ccolor=”ffffff” direction=”ltr” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Campanie derulată de ziarul Adevărul și National Geographic România cu ocazia lansării ghidului National Geographic Traveler în România.

    Scop: popularizarea ghidului National Geographic Traveler în rândul cititorilor din România

    Articole scrise în campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campania #dinRomania” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″]

    Agenție: iLeo | Beneficiar: Petrom

    Scop: promovarea României

    Articol campanie:

    [/stextbox] [stextbox id=”info” caption=”Campanie Planes by Paravion” collapsing=”true” collapsed=”true” direction=”ltr” ccolor=”ffffff” bcolor=”458B74″ bgcolor=”ffffff” cbgcolor=”458B74″ cbgcolorto=”458B74″] Beneficiar: S.C. Paravion Tour S.R.L.

    Scop: promovarea jocului Planes în rândul bloggerilor

    Articol campanie:

    [/stextbox]
    10 comments
    1. salve. interesant blog ai. si eu calatoresc destul de mult. daca te tenteaza un LE, imi poti lasa un comment pe blog. daca nu, poti sterge oricum commentul asta. si-mi pare rau, dar nu stiam unde exact sa-l pun, asa ca l-am lasat aici 😉
      toate cele bune.

      1. Salut!

        Nu e chiar un blog de travel, ci unul axat pe turism electronic. Sunt două chestii total diferite.

        Din păcate, nu sunt interesat de link exchange, dar am să las comentariul aici ca să vadă lumea că sunt culeanu. 🙂

        Week-end plăcut!

    2. Salutare
      Multumesc pentru enuntarea adresei blog-ului Gera Softech in cadrul articolului despre vreme!
      Mentinonez ca am adaugat un link spre blog-ul Ghid Turistic Digital pe .

      Razvan.

    3. Pingback: Freelancing în turism | Ghid Turistic Digital 2.0
    4. Pingback: Câteva cuvinte despre workshopul Social Media și Blogosfera de travel | Ghid Turistic Digital 2.0
    5. Pingback: Transport Urban Galați | Ghid Turistic Digital 2.0
    6. Pingback: 19 articole pe care trebuie să le citești înainte de eTravel Conference 2013 | Ghid Turistic Digital 2.0
    7. Pingback: Evenimentul Turism Market ”To plan or not to plan?” va fi transmis live pe LTV | Ghid Turistic Digital 2.0
    Dă-i un răspuns lui Petruș Anulează răspunsul

    Adresa ta de email nu va fi publicată.

    Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.