Votează articolul pe Naturalist.ro!
… prin mijloace specifice marketingului interactiv.
Via Şapte Seri, 10 – 16 octombrie 2008, pg. 28
(click pe imagine pentru redirecţionare)
Campania pune accent pe promovarea turismului ca aventură, prin mijloace rudimentare, prin renunţarea la facilităţile oferite de vehiculele motorizate şi unităţile de cazare sofisticate. Încearcă să schimbe metalitatea oamenilor şi să îi convingă că cea mai bună metodă de a observa animalele e în mediul lor natural, nu la Zoo, unde sunt suferinde şi indiferente. Practic, îndeamnă la acţiuni concrete!
Pe plan local se încearcă ceva asemănător, dar nu de o asemenea amploare. În fiecare an se organizează Săptămâna europeană a turismului rural, ce promovează incursiuni turistice în viaţa simplă, de la ţară., prin observare şi participarea directă în activităţile de zi cu zi. Bineînţeles, nu se pot face decât cu Jeep-ul şi ATV-ul, din punctul de vedere al multor pseudo-turişti.
Agenţiile care oferă programe turistice pentru observarea faunei/florei pot fi numărate pe degete.
Păcat, fond cinegetic şi diversitate faunistică avem, infrastructura există, dar este lăsată -în mare parte- în paragină sau nu prezintă interes, pentru că nu există un target mare pentru aşa ceva şi investiţiile nu se merită.
Votează articolul pe Naturalist.ro!