Dacă ne uităm la mijloacele de promovare moderne folosite pentru promovarea serviciilor turistice, observăm că se pune din ce în ce mai mult accentul pe imagini animate, pe video, pe realitatea augmentată ș.a.m.d. Simplele imagini nu mai sunt suficiente pentru a transmite mesaje publicitare.
Prima modalitate de promovare interactivă pe internet a fost turul virtual, tur virtual ce își păstrează și azi poziția în clasamentul marketingului online. Imaginile panoramice la 360 de grade îi dau celui interesat de un anume obiectiv o imagine de ansamblu mult mai clară decât o înșiruire de imagini statice care pot deforma realitatea.
În prezent, directoarele de companii sau local citations, cum sunt cunoscute în afară, au pierdut teren în fața Google Places, Facebook Places etc.
Cu toate acestea, o firmă din Managalia, S.C. DTK AGEROM S.R.L., s-a gândit să combine cele două concepte într-un director de promovare atracții prin tururi virtuale. Îl puteți accesa la descopera-constanta.ro, putand vizualiza tururi virtuale ale punctelor de atractie din Constanța, de la restaurante, cafenele și pub-uri la cluburi și alte unități de entertainment.
Pe pagina de profil a fiecărui punct de atracție, pe lângă turul virtual, mai există datele de contact și poziționarea pe hartă.
A nu se confunda descopera-constanta.ro cu proiectul Descoperă Constanța derulat de către ziarul Ziua de Constanța, proiect dedicat utilizatorilor de Facebook care doresc să afle mai multe informații de interes turistic despre Constanța sau cu proiectul Discover Constanta.