Accent Travel & Events şi-a lansat oficial platforma de rezervări online

Aşa cum spune şi titlu, Accent Travel & Events şi-a lansat oficial platforma de rezervări şi vânzări online accenttravel.ro, ce oferă posibilitatea rezervării şi plăţii biletelor de avion, a locurilor de cazare în peste 50.000 de hoteluri, precum şi contractarea pachetelor turistice personalizate în staţiunile româneşti sau străine. Plăţile se pot face online cu cardul, procesarea tranzacţiilor online fiind făcută printr-o soluţie e-commerce marca Gecad ePayment.

Pentru atragerea de noi clienţi am venit cu o nouă abordare, respectiv am dezvoltat o platformă online, care oferă acces direct la rezervarea de bilete de avion a 800 de companii aeriene, la 50.000 de hoteluri, dar şi la rezervarea de pachete complete de vacanţă în ţară.

Lucian Boronea pentru zf.ro

În ceea ce priveşte pachetele turistice româneşti, clienţii agenţiei au la dispoziţie peste 100 de hoteluri de pe litoral şi peste 50 de hoteluri în staţiunile balneoclimaterice.

Ce nu înţeleg eu: aceste hoteluri sunt doar cele cu care agenţia a negociat tarife speciale, oferta unităţilor de cazare româneşti fiind totuşi mai mare?

Platforma de rezervări/vânzări online a accenttravel.ro este construită pe platforma Egencia, soluţia de distribuţie online a serviciilor turistice dezvoltată de Expedia, Inc., şi a necesitat o investiţie de 100.000 EUR.

Mai multe detalii puteţi găsi în comunicatul de presă şi în postul lui Costin Marie Jeanne Chiriac pe refresh.ro.

Intrând în online, agenţia Accent Travel & Events s-a adaptat din timp la comunicarea pe internet, activând pe Facebook şi pe Twitter sau derulând campanii de promovare online. În viitorul apropiat,  agenţia îşi va lansa şi un blog.

Mai jos puteţi vedea strategia de comunicare pe online a agenţiei:


Pentru a populariza platforma nou lansată, agenţia Accent Travel & Events a organizat un tur de presă în Budapesta, Ungaria, la care au fost invitaţi patru bloggeri români (Alexandru Negrea, Cetin Ametcea, Marie Jeanne şi Raluca Popa) şi reprezentanţi ai presei.
Later update: blogul despre care se vorbea a fost lansat: travelbuzz.ro.

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pingback: E timpul să numărăm pârtiile de schi din România
  2. Pingback: Promovarea brandului turistic al României se va face și pe Facebook
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Prin Bucureștiul meu ...

Next Article

„e-turism, Litoralul românesc“

Related Posts
Total
0
Share