Una din iniţiative aparţine Accent Travel care, în 2009, pe parcursul unei campanii ce viza clienţii individuali, a pus la dispoziţia acestora un microsite cu oferte în funcţie de ceea ce este relevant pentru clienţi (destinaţie, perioadă a anului, etc.).
Noutatea a constat în widget-urile pe care internauţii le puteau prelua pe site-urile proprii pentru a promova diferite destinaţii în ţară sau străinătate (vezi exemplul alăturat).
De altfel, toţi participanţii la concurs au primit cupoane de reducere pentru pachetele turistice contractate prin cadrul agenţiei.
A două iniţiativă aparţine agenţiei Paralela 45 care, cu ocazia împlinirii a 20 de ani de activitate, organizează un concurs cu premii, concurs în care doritorii se pot înscrie folosind aplicaţia Facebook, jocul flash de pe site-ul concursului sau preluând unul widget-urile special concepute pe bloguri sau site-uri. Mai multe despre concurs aici.
Bineînţeles, nu sunt primele iniţiative de promovare online ale unor agenţii, Vola.ro organizând numeroase concursuri cu premii în bilete de avion şi cazare prin intermediul reţelei de socializare Facebook.
P.S. S-a relansat site-ul de turism viaromania.eu, administrat de ITINERIS ONLINE SRL din Braşov, agenţie de turism exclusiv online. Da, chiar … o agenţie de turism ce operează exclusiv online cum se promovează? Simpla ei prezenţă online e din start un avantaj?
Nou pe blog: Două exemple de promovare ale agenţiilor de turism româneşti pe internet: Una din iniţiative aparţine…
via uberVU