La sfârșitul săptămânii trecute, agenția de turism Perfect Tour și-a relansat situl de agenție.
Noul portal al agenției de turism înglobează o platformă B2C și una B2B și se adaptează dispozitivelor de pe care este accesat – smartphone, tabletă, laptop sau desktop – și oferă utilizatorilor posibilitatea de a salva ofertele interesante pe care le găsesc pe sit, de a-și urmări comenzile și plățile online, cu condiția creării unui cont de utilizator.
Deși noul portal al agenției de turism se vrea a fi full-responsive, nu este afișat corespunzător pe toate dispozitivele, câmpurile de căutare bilete de avion neîncadrându-se corespunzător pe display-urile anumitor dispozitive, precum Nexus 5. Intenționat sau nu, noul portal a fost promovat și printr-o campanie de SMS marketing rulată în timpul Târgului de Turism al României, din perioada 12 – 15 martie 2015.
Motorul de căutare face căutări simultane în mai multe sisteme de rezervari pentru hoteluri, bilete de avion, croaziere sau mașini de închiriat, pentru disponibilitatea pachetelor turistice utilizatorii trebuind să aștepte confirmarea unui agent al agenției, după completarea unui formular de comandă. Deși acest lucru e departe de spiritul agențiilor online în ceea ce privește consumatorii, în back-end a fost implementat un sistem de management al cererilor de ofertă ce reduce cu până la 25% timpii de răspuns. Cu toate acestea, pentru anumite servicii utilizatorii pot achita contravaloarea acestora direct online, cu cardul bancar.
La momentul actual mobisitul dedicat căutării biletelor de avion funcționează încă independent față de restul sitului, iar situl rezervarebileteavion.ro este redirecționat către secțiunea de căutare bilete de avion din noul sit.
Prin noul sit utilizatorii au acces în timp real la oferte speciale la Disneyland, Perfect Tour fiind operator oficial în România, și la oferte ale celor mai importante linii de croaziere din lume.
Situl include și un modul de chat prin care utilizatorii pot cere suport în timp real, atunci când un operator este online. Deși situl a fost anunțat ca fiind full-responsive, această particularitate nu se aplică și formularului de chat. Pentru utilizatorii ce vizitează situl mobil o direcționare către aplicații de genul Whatsapp, Facebook Messenger, Skype sau Viber ar fi recomandată.
Călătorii au posibilitatea personalizării vacanțelor, putând adăuga unui serviciu turistic (cazare sau transport) o asigurare de călătorie și activități la destinație.
Lansarea noului portal Perfect Tour face parte din proiectul PERFECT-TOUR ON-LINE, un proiect cofinațat prin Fondul European de Dezvoltare Regională, în cadrul axei prioritare 3, Tehnologia Informației și Comunicațiilor pentru sectoarele privat și public / Operațiunea 3.31, Sprijin pentru sisteme TIC integrate și alte aplicații electronice pentru afaceri. Valoarea totala a investiției a depășit 240.000 de euro și vizează automatizarea proceselor de lucru cu până la 75%, precum și creșterea cifrei de afaceri cu 20% la un an de la implementarea proiectului.
În materie de inovație, Perfect Tour a inițiat un târg de turism virtual și a dezvoltat o aplicație interactivă Disney, prezentă la ediția din 2013 a Târgului de Turism al României.