Când și când mai obișnuiesc să scroll-ez prin fluxul de mesaje de pe Twitter, mesaje pe care le-am ratat în mare, descoperind proiecte noi. Așa a fost și cazul plimbarescu.ro, de care am aflat dintr-un mesaj al lui Florin Grozea.
plimbarescu.ro este o reţea socială axată pe călătorii din portofoliul de proiecte marca TreeWorks. Probabil secţiunile de timp liber şi turism de pe tpu.ro au fost suficient de exploatate încât să convingă oamenii de la TreeWorks că e nevoie de o externalizare a opţiunilor. Doar speculez să ştiţi, încerc să îndemn lumea la dialog cu ce am spus mai devreme. 🙂
Ce facilităţi are la dispoziţie pe plimbarescu.ro user-ul avid să îşi împărtăşească impresiile de vacanţă?
Ar fi cam aşa:
- înscrierea şi conectarea în reţeaua socială cu un profile deja creat pe Yahoo!, Twitter, Facebook sau pe Google, ceea ce îl scuteşte pe user de reţinerea unor detalii suplimentare; un dezavantaj pentru noii veniţi pe site e faptul că acest lucru nu se specifică şi în pagina de înregistrare (unde intră tot omul normal când vrea să se înregisteze pe site), unde nu ai cum să te prinzi că te poţi loga cu un open ID din cele amintite mai sus;
- o secţiune tip blog, unde îşi poate expune impresiile de vacanţă;
- o secţiune de albume foto, pe care le poate asocia cu contribuţiile din blog;
- posibilitatea de a comenta şi vota alte impresii de călătorie ale altor user-i;
- posibilitatea de a se conecta cu user-ii cu aceleaşi interese pentru anumite destinaţii turistice;
- accesul la un calendar al evenimentelor ce se desfăşoară într-unul din locurile prezentate; la primă vedere, acesta calendar pare a afişa la grămadă evenimentele, fără a le filtra în momentul în care user-ul alege o anume destinaţie (ex. dacă aleg Cluj, o să văd toate evenimentele, nu numai cele ce se întâmplă în Cluj); îmi place această facilitate, nu am mai întâlnit-o integrată în vreo reţea socială axată pe călătorii; pe viitor se vrea integrarea vreun serviciu extern axat pe evenimente?
- şi, pe final, posibilitatea de a participa la varii concursuri periodice şi a câştiga premii în bani.
Pe final vă las cu o situaţie de can-can.
Să le urăm succes, zic!