Linia de business a TUI TravelCenter ce s-a concretizat la final de 2010 în Eurolines Travel Hypermarket și-a câștigat un nou nume de brand într-o entitate de sine stătătoare – TravelBrands.
TravelBrands, noua agenție ce consolidează în ofertă toate tipurile de servicii turistice, de la bilete de avion și hoteluri, la transferuri, bilete de autocar, circuite, pachete turistice de la majoritatea turoperatorilor locali și germani și asigurări, a fost lansată în cadrul Târgului de Turism de la Romexpo din această toamnă. Astfel, cei interesați pot compara mai multe oferte și mai multe prețuri ale turoperatorilor români pentru o destinație anume, în același loc.
Noul brand se poziționează ca unul medium-low și vine să-l completeze pe cel al TUI TravelCenter, ce se poziționează medium-high, conform celor declarate de Dragoș Anastasiu, proprietar al grupului Eurolines. Agenția de turism vizează în mod special clienții cu venituri mici, dar la fel de bine are oferte și pentru clienții cu orice fel de bugete.
Șase agenții TravelBrands au fost deschise deja în România, dintre care două în București (Plaza Mall și Sun Plaza) și celelalte în Cluj, Drobeta-Turnu Severin, Târgu Jiu și Vasluim, altele urmând a fi deschise în orașele mai mici din țară, unde TUI TravelCenter nu este prezent. Planul de business include ca numărul acestora să ajungă la peste 40, plasând, astfel, TravelBrands în primii cinci jucători din piață. Tot în planul de business se regăsește și varianta unui model de franciză.
În prezent, oferta TravelBrands este disponibilă doar în agențiile operatorului, nu și online, site-ul fiind doar unul de prezentare.