Brandul TUI TravelCenter rămâne prezent în România și se asociază cu o companie din Grupul Memento

Brandul TUI TravelCenter rămâne prezent în România sub forma unei companii de sine stătătoare, care va funcționa în sistem de franciză.

Grupul TUI își păstrează franciza din România

Franciza TUI TravelCenter va fi reprezentatul oficial și exclusiv al Grupului TUI în România și va avea sedii proprii, un site propriu și o echipă de vânzare și conducere dedicate și va funcționa ca o agenție de turism turoperatoare full service, punând la dispoziția clienților consumatori de servicii turistice cazări, transport (zboruri și transport terestru), activități și experiențe la destinație, pachete turistice de tip sejur, circuite, croaziere, vacanțe exotice, city break-uri și alte servicii turistice.

TUI TravelCenter va agrega conținut de la agențiile de turism locale

TUI TravelCenter va funcționa inclusiv ca marketplace de servicii turistice, întrucât turoperatorul va vinde și produse de la alți turoperatori străini și români. Un prim parteneriat local va fi cu Christian Tour, turoperatorul Memento Group și cel mai mare operator de chartere din România după numărul de zboruri.

CITEȘTE ȘI: 7 tendințe de urmărit în rândul agențiilor de turism online, în următoarele 6 luni

Prin parteneriatul cu TUI TravelCenter, gama de servicii turistice a Christian Tour se va extinde la peste 20.000 de hoteluri din întreaga lume în timp real, din care 380 ale grupului TUI, deținute fie individual, fie în asociere sau administrate de grup. De asemenea, clienții Christian Tour vor avea acces la zborurile a 5 companii aeriene din grupul TUI, zboruri operate cu o flotă de 150 de avioane, la croazierele operate de grup cu cele 17 nave de croazieră și la peste 150.000 de oferte de tururi și activități în 115 destinații.

Divizia de tururi și activități a Grupului TUI a fost formată în urma achiziției diviziei de Destination Management a Hotelbeds și a platformei tehnologice Musement.

Inventarul TUI va completa inventarul Christian Tour și vice-versa, ducând la diversificarea pachetelor de servicii turistice ale celor doi turoperatori.

Tot acest inventar vine din sistemul integrat de rezervări al Grupului TUI, @comRes, sistem a cărui implementare s-a făcut de compania Anite, atât pentru afacerile din Anglia, cât și pentru cele din Germania. Acest lucru a facilitat o integrare ușoară a inventarului grupului TUI în platforma Christian Tour. Marea varietate de servicii turistice furnizate de Grupul TUI în sistem de franciză vor putea fi împachetate (manual sau dinamic) cu serviciile Charter Broker, operatorul de chartere al grupului Memento, astfel încât clienții finali pot achiziționa un pachet charter cu zbor operat de Blue Air sau Tarom și cazare într-unul din hotelurile Grupului TUI sau vice-versa sau un city break împachetat de Christian Tour cu o experiență TUI.

Brandul TUI TravelCenter va fi administrat de un master-francizat din Grupul Memento, din care face parte și Christian Tour, ce va opera o companie-pilot, conform legislație în domeniu (legea nr. 179/2019). Având în vedere faptul că franciza TUI TravelCenter nu este nouă în piața din România, rămâne de văzut dacă master-francizatul va coopta sub-francizați în rețea mai devreme de 1 an de zile.

Investiția în primul an de operare este estimată la 1,5 milioane de euro și la peste 5 milioane de euro în următorii 5 ani. 15 sedii vor fi deschise sub brandul TUI în primul an de operare, 13 dintre ele acoperind cele mai mari orașe ale țării, precum București, Cluj-Napoca, Iași, Brașov, Timișoara etc.

În octombrie 2019, Dertour, concurentul grupului TUI în România, a achiziționat compania Travel Brands SA, o nouă companie înființată de Dragoș Anastasiu, ce deținea activitățile de turism ale Eurolines, francizat al Grupului TUI până la acea dată.

Din România, Dertour va opera în sezonul estival chartere proprii din șapte orașe pentru o serie de țări, printre care Turcia, Grecia, Spania, Egipt și Tunisia. La rândul său, TUI TravelCenter va avea acces, prin marketplace-ul său, la zborurile charter operate de Christian Tour către aceleași destinații.

CITEȘTE ȘI: Memento Group a investit în dezvoltarea unui motor de căutare bilete de avion pe curse charter

Franciza Christian Tour

Din noiembrie 2018, Christian Tour activează și ca francizor cu o rețea de 40 de agenții de turism, aliniindu-se, astfel, la modelul de business adoptat și de alți turoperatori din piață (Perfect Tour, J’Info, Paralela 45, Eximtur etc.).

În prezent, 7 sedii Christian Tour, în afara celor 40 proprii, funcţionează în regim de franciză în Lugoj, Târgu-Jiu, Sfântu Gheorghe, Miercurea-Ciuc, Chiajna, Braşov şi Giurgiu.

În următorii trei ani compania vrea să ajungă la un număr de 50 de francize care să funcţioneze sub umbrela Christian Tour, conform informațiilor furnizate zf.ro, franciza Christian Tour rămânând o linie de business separată.

Cifra de afaceri cumulată a sistemelor de franciză din România a crescut de la 1,94 miliarde de euro în 2015, la 3,30 miliarde de euro la finalul anului 2018. Creşterea medie a fost de aproape 20% în ultimii patru ani de zile.

În anul financiar 2018, Grupul TUI a înregistrat o cifră de afaceri de 18.5 miliarde euro, cu un venit operațional de 1.17 miliarde euro, mare parte din venituri fiind generate de tururi și experiențe.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Numărul românilor care își cumpără vacanțe pe litoralul românesc din timp crește cu 40%

Next Article
Monastir Marina, Monastir, Tunisia

Vacanță în familie la malul Mediteranei, în Tunisia

Related Posts
Total
0
Share