Deși v-am pus în suspans în câteva rânduri în ideea că am să prezint pe blog o agenție de turism ce operează exclusiv online, un proiect pe care eu îl găsesc interesant, nu am avut ocazia întrucât așteptam un moment propice.
Și cum pe cel din primăvară, când agenția de turism ViaRomania adopta pe site-ul propriu serviciul de încheiere al asigurărilor de călătorie, l-am ratat din varii motive, am urmărit o altă ocazie care nu s-a lăsat așteptată și care se potrivește de minune în decorul ultimilor luni: de azi, cei interesați pot rezerva bilete de avion prin intermediul site-ului ViaRomania.
Rezervarea biletelor de avion este facilitată de sistemul de rezervări eSky, ce are în spate tehnologie și soluții Worldspan. Din punctul meu de vedere, viaromania.eu, site-ul prin care operează agenția de turism ViaRomania, e cel mai bun exemplu de agenție online ce se adaptează publicului cu ajutorul serviciilor externe, programul de afiliere fiind integrat strategic și cât mai simplu.
La o privire din afară o să spuneți că rata de conversie nu va fi așa mare, pentru că call-to-action-ul pentru rezervări în sistemul de afiliere este dat doar de specificul și vechimea site-ului în online (eu nu am găsit pachete turistice care să sugereze rezervări prin noua facilitate).
Și, totuși, la cei aproximativ 15.000 de unici, pe care îi declara la sfârșitul lunii iunie, cam care credeți că este rata de conversie? Eu zic că undeva între 0.3% și 0.6%.