Skip to main content

EMC South Central Europe – The Network va face managementul brandului de țară

Compania va asigura, in urmatorii trei ani, consultanta pentru MDRT privind coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri (agentii de publicitate/relatii publice/media), in concordanta cu Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015.
Totodata, compania va asista MDRT in realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare: creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare.

Sursa: dailybusiness.ro

[via onext.ro]

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

0 thoughts to “EMC South Central Europe – The Network va face managementul brandului de țară”

  1. Pingback: Evenimentul Turism Market ”To plan or not to plan?” va fi transmis live pe LTV | Ghid Turistic Digital 2.0

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.