EMC South Central Europe – The Network va face managementul brandului de țară

Compania va asigura, in urmatorii trei ani, consultanta pentru MDRT privind coordonarea activitatilor de promovare a brandului turistic al Romaniei, incepand cu elaborarea, implementarea si verificarea executiei planurilor anuale de marketing turistic, impreuna cu terti parteneri (agentii de publicitate/relatii publice/media), in concordanta cu Planul de marketing turistic al Romaniei 2011-2015.
Totodata, compania va asista MDRT in realizarea unui proces eficient de control al bugetului anual de marketing, precum si in toate procesele activitatii de promovare: creatie, productie, planificare si cumparare media, relatii publice, comunicare on-line, cercetare si monitorizare.

Sursa: dailybusiness.ro

[via onext.ro]

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pingback: Evenimentul Turism Market ”To plan or not to plan?” va fi transmis live pe LTV | Ghid Turistic Digital 2.0
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Agenții de turism online construite pe sisteme de afiliere: onext.ro

Next Article

Transport Urban, aplicaţie Android pentru orientarea pe traseele RATB şi Metrorex

Related Posts
Total
0
Share