Azi, Accent Travel a lansat un sistem de rezervări pentru partenerii B2B sub brandul Accent Shop, sistem ce oferă agențiilor de turism partenere acces la peste 300.000 de hoteluri la nivel mondial, precum și la locuri de cazare din România (pe litoral, în stațiunile balneo, montane și agroturistice), chartere și bilete de avion.
Sistemul de rezervări pentru agențiile de turism partenere integrează, printre altele, motorul de căutări zboruri Travel Fusion, motor ce permite accesul la sistemele de rezervări ale companiilor aeriene low cost, agenții de turism putând alege mai multe opțiuni în ceea ce privește zborurile clienților lor.
Prin sistemul de rezervări front office Accent Shop agențiile de turism partenere pot rezerva toată gama de servicii turistice, sistemul integrând mai mulți furnizori de servicii de călătorii de pe piață, acoperind astfel accesul la servicii pentru zboruri, hoteluri, croaziere, închiriere mașini, asigurări și pachete turistice.
Investiția în Accent Shop se ridică la 50.000 de euro, sumă care se adaugă celor aproximativ 500.000 de euro alocati în ultimii ani pentru investiții în tehnologie.
Accent Shop va fi promovat și pe piețele externe.