eTurism Bref (15)

Facebook pages for tourism and leisure

Prezentare social media for tourism

  • şi că tot veni vorba gestionarea prezenţei online, cazul pe care l-am contrat şi eu aici a fost dat ca şi studiu de caz în prezentarea lui Cătălin Teniţă (vezi mai sus);
  • o mişcare de la general la particular pentru zona Neamţului – după Jud. Neamţ oraşul Piatra Neamţ şi-a definit un brand turistic de a cărui strategie de comunicare se va ocupa agenţia de branding şi comunicare strategică Media Factory; sunt curios ce se va întâmpla pe partea de online;
  • după Metrorex (vezi articolele despre plata prin SMS sau cu ajutorul cardului contactless) şi RATB abordează mijloacele moderne de plată ale călătoriilor – plata prin SMS pentru abonamentele pentru o zi (via metropotam.ro).
Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

My Destination Romania

Next Article

Informații despre starea pârtiilor prin aplicația Ski Romania

Related Posts
Total
0
Share