- ştirea nu e nouă, dar intră în sfera ştirilor ce anunţă superlative din piaţă – în calitate de specialist, ce sit din rezervări din .ro aţi folosi ca etalon atunci când faceţi o paralelă cu serviciile din afară, ca modele ideale; văd în ştirea dată că rezervarihotel.ro, în administrarea Rental Audio-Video System, se încadrează în această categorie – sunteţi de acord?
- îmi place competiţia dintre cel mai bun websit de rezervări şi cea mai mare agenţie de turism online, acum cu prezenţă şi în Ucraina;
- nu ştiu cum de mi-a scăpat portalul cazarelapensiune.ro din lista cataloagelor online cu unităţi de cazare; din câte îmi dau seama, promovarea portalului amintit e o a doua etapă a programului Întreprinzători în turism;
- aşa cum bine ştiţi, în săptămâna care doar ce s-a încheiat a avut loc şi evenimentul Hotel Tourism & Leisure Investment Forum 2012, eveniment în cadrul căruia s-a ţinut şi un seminar dedicat promovării turismului în social media, moment propice pentru oamenii din industrie să afle despre paginile de Facebook pentru promovare turistică şi despre gestionarea prezenţei online în rândul agenţiilor de turism; mi-am permis să includ prezentările în postul de faţă, să fie găsite mai uşor pentru cei interesaţi;
View more presentations from Alexandru Negrea
View more presentations from Zelist Monitor
- şi că tot veni vorba gestionarea prezenţei online, cazul pe care l-am contrat şi eu aici a fost dat ca şi studiu de caz în prezentarea lui Cătălin Teniţă (vezi mai sus);
- o mişcare de la general la particular pentru zona Neamţului – după Jud. Neamţ oraşul Piatra Neamţ şi-a definit un brand turistic de a cărui strategie de comunicare se va ocupa agenţia de branding şi comunicare strategică Media Factory; sunt curios ce se va întâmpla pe partea de online;
- după Metrorex (vezi articolele despre plata prin SMS sau cu ajutorul cardului contactless) şi RATB abordează mijloacele moderne de plată ale călătoriilor – plata prin SMS pentru abonamentele pentru o zi (via metropotam.ro).