Skip to main content

eTurism Bref (15)

Facebook pages for tourism and leisure

Prezentare social media for tourism

  • şi că tot veni vorba gestionarea prezenţei online, cazul pe care l-am contrat şi eu aici a fost dat ca şi studiu de caz în prezentarea lui Cătălin Teniţă (vezi mai sus);
  • o mişcare de la general la particular pentru zona Neamţului – după Jud. Neamţ oraşul Piatra Neamţ şi-a definit un brand turistic de a cărui strategie de comunicare se va ocupa agenţia de branding şi comunicare strategică Media Factory; sunt curios ce se va întâmpla pe partea de online;
  • după Metrorex (vezi articolele despre plata prin SMS sau cu ajutorul cardului contactless) şi RATB abordează mijloacele moderne de plată ale călătoriilor – plata prin SMS pentru abonamentele pentru o zi (via metropotam.ro).

Petruș Lungu

În ultimii ani m-am plimbat ceva prin țară și prin afară, iar mai nou am înclinații spre cicloturism. De asemenea, practic la nivel de amator snowbording-ul și kiting-ul și încă mai fac față unor ture moderate de trekking. :)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.