Județul Neamț se promovează și pe internet

De când am început să scriu seria de articole Orașele devin vizibile pe internet, câteva persoane mi-au atras atenția că nu vin cu nimic interesant, cel puțin pentru publicul larg. Poate la prima vedere astfel de articole nu spun mare lucru pentru cititorii ocazionali, dar cei ce mă citesc frecvent știu că acestea vor deservi unor analize mai ample asupra implicării administrațiilor publice în ceea ce înseamnă turism electronic, de la cea mai incipientă fază a sa până la cele mai complexe tururi virtuale.

Acum, că am mai lămurit încă o data problema, vreau să aduc în atenția celor ce mă citesc cu regularitate încă un site de promovare turistică în spatele căruia se află o administrație publică, mai exact Consiliul Județean Neamț. Este vorba de viziteazaneamt.ro.

Știu, site-ul în sine nu impresionează prin cine știe ce design sau conținut. Același tipar ca pe orice site de turism: secțiuni despre circuite turistice, muzee, cazare, evenimente, galerii de imagini (nu pot să nu remarc prima galarie de imagini 3D din Munții Ceahlău) etc. A, și ar mai fi de remarcat faptul că Consiliul Județean Neamț nu a ținut morțiș să își afișeze conținutul irelevant din punct de vedere turistic și pe acest site, așa cum s-a întâmplat în cazul Primăriei Municipiului Curtea de Argeș. Vedeți secțiunea proiecte pentru mai multe detalii.

Mi-a plăcut totuși entuziasmul cu care folosesc social media pentru promovare (cu ajutorul lui Toma Bonciu), în special pagina de Facebook, clasată pe locul 15 în topul facebrands al paginilor din categoria Turism & Vacanțe. Eu zic că pentru o pagină de județ stă bine la categoria fan engagement deși nu o putem compara cu pagini despre destinații generaliste ca Visit Romania sau 273 de locuri ….

Același proiect de promovare turistică a județului Neamț se promovează și pe Youtube sau pe Twitter, deși mi-ar plăcea ca printre actualizări din contul de Facebook și de pe site să existe mai multă interacțiune cu utilizatorii.

De asemenea, sunt de părere că mai trebuie lucrat la identitatea vizuală a acestui proiect.

Total
0
Shares
3 comments
  1. Pingback: eTurism Bref (15)
  2. Pingback: Marketing online în turism
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Marketing afiliat prin clichoteluri.ro

Next Article

A doua ediție a seminariilor travelVision

Related Posts
Total
0
Share