Lucrurile merg spre bine în ceea ce privește aplicațiile de comandă taxi, acestea migrând spre info-chioșcuri.
Respectând această direcție de dezvoltare, Clever Taxi are info-chioșcuri în Terminalul Sosiri de pe Aeroportul Otopeni, iar Star Taxi se pregătește să introducă comenzile de pe tablete de la recepțiile hotelurilor și restaurantelor, după cum a fost anunțat în cadrul celei de-a 6 ediții Webstock.
Tot la Webstock, am văzut și primul chioșc touch & go al Speed Taxi, lângă una din intrările în sala de conferințe de la JW Marriot. Chioșcul permite celor interesați chemarea unui taxi în cel mai scurt timp posibil făra a fi nevoie de intermedierea printr-un operator, comanda ajungând direct la șoferul de taxi.
După apăsarea butonului de comandă, utilizatori va primi un un bon pe care este trecut timpul de așteptare și indicativul taxiului care va sosi.
De asemenea, alte 200 de POS-uri, asupra cărora intervin recepționierii pentru a plasa comenzi, sunt instalate în recepțiile a peste 200 de hoteluri și restaurante din București, printre care se numără Hotel Howard Johnson, Crowne Plaza, Hotel Ramada Plaza, Hotel YESTERDAY, Hotel HILTON, Hotel INTERCONTINENTAL, Hotel Parliament, Restaurant CASA DOINA, Restaurant VACA MUUU, Casino QUEEN, Restaurant Hanul Berarilor, Restaurant OSHO, Taverna Sarbului, Grand Casino Marriot, Casino PLATINUM.
Pe toată durata Festivalului George Enescu, un astfel de chioşc touch & go este disponibil la Atheneul Român.
Din martie 2013, aplicația Speed Taxi este disponibilă și pe Windows Phone.