Aşa cum am anunţat înainte de eveniment, am fost prezent la Webstock în calitate de blogger acreditat.
Mi-am dat silinţa să îmi ţin informat publicul de pe Twitter şi pe cel de pe Facebook asupra evenimentelor de la Webstock.
Pe Twitter am activat în prima parte a evenimentului, după care m-am mutat pe Facebook.
Sesiunea I, Doers & Innovators, a început cu o declaraţie cutremurătoare a lui Cabral, care condamnă blogosfera de lipsă de unitate şi neimplicare … socială, dar şi de răutăţi gratuite împotriva unora care îndrăznesc să aibă o opinie.
Să curgă citatele. @MadalinM, după cum îţi spuneam aseară … "blogosfera s-a băşit", o spune şi Cabral la #webstock13 🙂
— Turism 2.0 (@turism20) September 27, 2013
A urmat Tudor Giurgiu, Regizor si Organizator TIFF, care a povestit despre istoricul TIFF, preluând la începutul prezentării ideea lui Cabral despre pișcotari.
CITEȘTE ȘI: TIFF 2012 Augmented Reality
Irina Margareta Nistor, critic de film, a subliniat ideea de a fi prezent în mediile în care e prezentă și audiența și a venit cu un exemplu mulat pe profilul evenimentului, filmul WebsiteStory, film în care una dintre actrițe a fost recrutată de pe Internet, aceasta activând pe Youtube. Ca exemplu de prezență online, dna. Nistor a menționat Festivalul Enescu.
Mirela Bucovicean, Owner, Molecule F, a vorbit publicului despre pionierat pe nișe de activitate online, în cazul ei o comunitate a designerilor. Subiectul nișelor a fost dezbătut și în cadrul panelului de Blogging și Social Media de către Vali Petcu.
A doua sesiune din cadrul Webstock a fost deschisă de Markus Lause, Chief Commercial Officer, Vodafone România, care a vorbit de inovarea în mediul mobil, prezentând cu această ocazie două aplicații mobile care din punctul său de vedere sunt inovatoare: aplicația Starbucks și aplicația DriveNow.
Cristina Bazavan, Blogger, bazavan.ro, a ținut un discurs motivațional, despre piedici și vise îndeplinite.
Serban Enache, Owner/Co-fondator Dreamstime.com a vorbit publicului despre fotografia stock și serviciul dreamstime.com, o platformă dedicată celor ce vor să vândă fotografii stock.
După sesiunea din prima parte a zilei, am ales prima parte a panelului de Blogging și Social Media.
Monica Jitariuc, Managing Director The Practice, și-a prezentat punctul de vedere în materie de practici în blogging și a venit cu 13 sfaturi pentru cei ce activează în bloggosferă.
Vali Petcu a vorbit publicului despre cum să faci campanii pe bloguri din perspectiva bloggerului. Prezentarea lui a avut inclusiv exemple de AȘA NU.
După cele două prezentări, audiența în cadrul panelului de Blogging și Social Media a scăzut, deși a urmat o prezentare destul de interesantă susținută de Ana Maria Baciu, Partner NNDKP, despre aspecte legale pentru bloggeri.
Găsiți întreaga prezentare aici. Un ghid legislativ pentru fotografi a făcut acum câțiva ani subiectul multor articole pe bloguri.
Radu Dumitru, blogger la nwradu.ro, a vorbit publicului despre practici greșite în marketingul afiliat.
În a doua sesiune de paneluri m-am mutat la Mobile Trends, unde am asistat la prezentările lui Florin Stoian, CEO Star Taxi și a celor de la AMA.
Mai jos găsiți principalele aspecte prezentate de către Florin Stoian publicului, urmând ca cele prezentate de echipa AMA (de fapt, cele două produse Google Glass) să vi le prezint într-un articol separat.
Proiecte de turism câștigătoare la Webstock Awards 2013
Din cele nominalizate cele câștigătoare au fost următoarele:
PUBLISHING
LOCUL III – CUMOTORUL.RO
UTILITY
LOCUL II – GETLOKAL.RO
BLOGGING CAMPAIGNS
LOCUL III – TRANSAVIA- IN CAUTAREA RETETELOR BOIERESTI PE MELEAGURI ROMANESTI
BLOGGERS PROJECTS
LOCUL I- PRIN TRANSILVANIA
LOCUL II – HITCHHIKING TO AURORA BOREALIS
– ACOUSTIC BLOGGERS
LOCUL III- TIMISOREANA BRANDS TOUR
MOBILE APPLICATIONS
LOCUL I – AUTO.RO
LOCUL II – PRIM AJUTOR