Accent Travel intră pe zona pachetelor dinamice online cu Traveo

traveo, accent travel
După câţiva ani în care dezvoltarea pe online a Accent Travel & Events a stagnat, agenţia revine pe harta online-ului cu o rețea de situri de rezervări pentru pachete dinamice, rețea ce va activa sub numele Traveo.
Cu Traveo, agenția de turism posibil să abordeze piețe precum cele din România, Moldova, Bulgaria și Bosnia Herzegovina, lansările pentru ultimele 3 țări urmând a fi făcute cândva în viitor. Platforma Traveo face trecerea agenției de turism de la rezervările online de servicii singulare (bilete de avion, cazare) la pachetele de servicii dinamice (bilete de avion + cazare) online.
traveo, accent travel
Soluția folosită pentru platforma Traveo, TRIP – Travel Internet Presentation, este furnizată de DCS+ și permite utilizatorilor să acceseze oferte de city-break-uri, de cazare în funcție de activitățile pe care și le propun în vacanța dorită sau oferte variate în funcție de punctele de interes, în special cazare. Fiecare punct de interes (unitate de cazare, țară, regiune, atracție) își trage descrierile din surse publice sub Creative Commons. Deși are un blog în limba română, agenția nu a integrat nimic concret din acest blog în niciuna din descrierile de pe sit. Există doar o trimitere către acesta, într-o casetă specială din subsolul sitului.
Revenind la căutarea în funcție de interese, dacă cineva caută o vacanță de iarnă pentru schi, într-o anume perioadă, stațiunile de schi vor fi afișate pe o hartă, cam la fel ca pe harta pârtiilor de schi pe care începuse Accent-ul să o facă, de unde cei interesați pot alege, selectând unitatea de cazare dorită. Diferenţa faţă de proiectul dedicat harţii pârtiilor de schi este că pe Traveo rezultatele sunt afişate în timp real. Fiecare unitate de cazare are o trimitere către pagina de recenzii de pe tripadvisor.com, lucru pe care rar l-am întâlnit pe situl unei agenții de turism din România.
De asemenea, în secțiunea Get Away utilizatorii au posibilitatea să își stabilească un buget, o destinație și o perioadă de timp, o selecție de oferte fiind afișate pe un API de Google Maps, modalitate asemănătoare cu fosta Busolă pe harta zborurilor a celor de la Terminal 1 Travel.
Și pentru că tot am amintit de cazare, trebuie să menționez faptul că utilizatorii au acces la peste 170.000 unităţi de cazare din aproximativ 62.000 de oraşe din 201 ţări oferite de Expedia și Gulliver Travel Associates pentru moment. În materie de bilete de avion, acccesul la cursele companiilor aeriene este limitat doar la cursele de linie a peste 450 de companii aeriene, opțiunile fiind afișate din GDS-ul Amadeus, urmând ca pe viitor să fie integrate şi soluţii pentru zboruri low-cost.
Ce este interesant e faptul că soluția celor de la DCS+ vine direct optimizată pentru mobil, traveo.ro câștigând teren în fața celorlalte situri de rezervări online. Cu toate acestea, nu există un focus concret pe partea de mobil, deşi în planul de dezvoltare se află şi o aplicaţie mobilă. De asemenea, plata se poate face și online, prin procesatorul PayU.
La momentul actual, Traveo reprezintă doar 30% din ceea ce se vrea a fi peste un an. Următorul pas este acela de a oferi vizitatorilor posibilitatea de a cumpăra city-beak-uri în România, apoi încetul cu încetul se vor integra în platforma existentă servicii de rent-a-car şi asigurări de călătorie.
De curiozitate, am dat o căutare pe Google să văd ce pot găsi despre traveo.ro. Am aflat că Traveo este o rețea internațională de travel cu focus pe evenimente, fără nicio legătură cu traveo.ro. Sunt curios cât rezistă platforma traveo.ro, atât timp cât există o marcă europeană pentru rețeaua deja existentă.
Odată cu lansarea sitului traveo.ro, Accent se aliniază cu alte agenții de turism ce oferă acest tip de servicii, precum Veltravel, Eximtur, Vola, Paravion. Cu toate acestea trebuie subliniat faptul că focusul Accent Travel & Events va fi în continuare pe zona corporate, pe când Traveo va fi un brand cu focus pe utilizatorul final din online.

Total
0
Shares
0 comments
  1. Pingback: Stiri turism
  2. Cred ca o inelegere a Pietei Internationale ne ajuta sa intelegem mai bine Lansarile si Piata din Romania.
    Piata de Travel este extrem de dinamica. Si Concurenta, la toate nivelurile este mare. Dar si Cererea este promitatoare si… dupa Criza va creste 😉

    Am scris si eu despre Lansarea TRAVEO!
    Si despre cele mai importante Agregatoare si OTA (Online Travel Agency) globale + cele mai importante platforme locale – din Romania.
    Un studiu de caz despre OTA in Romania si despre Lansarea Traveo – cea mai noua platforma OTA romaneasca!
    Astept parerile, completarile si feed-back-ul vostru!
    http://www.turismmarket.com/tehnologia-si-internetul-in-turism-ota-lansarea-traveo

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
predeal, clabucet

Week-end de iarnă la spa, în Predeal

Next Article

Travelică, proiect de comunicare marca Click Travel

Related Posts
Total
0
Share