Optimizarea sitului unui hotel

Workshop-ul organizat de Alexandru Pavel, online travel marketing specialist, cu sprijinul Hotel Johann Strauss se adreseaza celor interesati de optimizarea SEO, Google Analytics, optimizarea funcţionalităţii şi îmbunătăţirea modulului de rezervare pentru situl unui hotel.

Cred că v-am mai povestit de faptul că, cu ocazia eTravel Conference, am jurizat câteva categorii de proiecte înscrise la eTravel Awards, printre care şi hotel websites.
Am văzut atunci o serie de websituri optimizate pe partea de rezervări, dar şi pe partea de user experience.
Dacă vă intetesează şi pe voi aspectele legate de optimizarea siturilor de hotel, puteţi participa la workshop-ul organizat de Alexandru Pavel, online travel marketing specialist, cu sprijinul Hotel Johann Strauss. Studiul de caz va fi chiar situl Hotelului Johann Strauss.
Evenimentul va avea loc pe data de 3 iulie 2013, iar participarea este gratuită.
Workshop-ul se va focusa pe optimizarea SEO, Google Analytics, optimizarea funcţionalităţii şi îmbunătăţirea modulului de rezervare.
Pentru mai multe detalii accesaţi acest link.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Moda merge mai departe, ca orice călător avid de locuri noi

Next Article

e-Turism Bref (35) - 17 martie 2013 - 30 iunie 2013

Related Posts