Moda merge mai departe, ca orice călător avid de locuri noi

Zilele trecute, când paravion.ro demara acţiunea #filieracipriota, mă uitam pe numele celor din echipa care avea să relateze de la faţa locului, echipă formată în mare parte de dive digitale, boggerițe pasionate de modă și călătorii.

Păun India Blue, moda si calatorii

Am remarcat că în campania paravion au luat parte şi bloggeriţe care intră la categoria dive digitale şi a căror participare la eveniment mi-a ridicat un semn de întrebare.
Nu ne referim aici la divele digitale în adevăratul sens al expresiei ca, de exemplu, la Hatsune Miku, ci la bloggeriţele care şi-au făcut un renume din pasiunea lor pentru modă şi zona beauty.
Urmărind hashtag-ul dedicat, văd într-una din zile conţinut generat de la faţa locului de una dintre bloggeriţe. Am încercat să înţeleg care e treaba cu modelul care se poza, într-o costumaţie pe care nu aş putea să o descriu, pe lângă diferite tufe cipriote. Nu mi-a picat nicio fisă, nimic, dar am rămas profund marcat de abordare. 🙂
Cum zilele trecute m-am înscris în alte câteva grupuri de Facebook centrate pe călătorii, primesc notificări legat de ce mai postează lumea pe acolo. Îmi captează atenţia un articol despre 10 destinaţii de pe litoral în care trebuie să ajungi. Click pe link şi ajung la un articol creat în mare parte din fotografii ale unei tipe îmbrăcată în ceva fustă de plajă, însoţite de texte scurte şi la obiect despre loc, iar la sfârşitul articolului ceva detalii despre ţinută.
Abia atunci mi-a picat fisa şi am împărtăşit repede ideea cu fanele gtd20.ro de pe Facebook, care şi-au arătat admiraţia faţă de determinarea lor şi au concluzionat că putem vorbi deja de o subnişă a blogosferei de călătorii.
Eu am putut concluziona doar faptul că zona de blogging de călătorie a început să devină din ce în ce mai atractivă, iar bloggerii – bloggeriţele, în special, în cazul de faţă – se adaptează. Pentru că orice destinaţie poate fi văzută şi dincolo de tricoul sau şapca suvenir, nu? Fetele acestea sunt de urmărit pentru cei interesaţi de destinaţiile care şi-au făcut un renume din modă, dar şi de cei ce vor să ştie ce se mai poartă pe litoral sau la un picnic. Agenţiile/firmele de turism ar putea folosi nişa mai sus amintită în campanii pentru destinaţii ca Paris, Londra, Milano, Paris, Londra, Milano …
Au apus vremurile în care bloggeriţele pasionate de călătorii făceau campanii pentru un geamantan, o pereche de târlici perfecţi pentru city-break etc., acum se pune accentul pe întreaga garderobă ce îşi găseşte locul în geamantanul de firmă şi târlicii comozi ce sunt numai buni pentru plimările din timpul zilei.
A, da, printre bloggerii şi bloggeriţele implicaţi în campanie l-am văzut şi pe Mikey Hash, ceea ce m-a făcut să speculez faptul că paravion.ro este interesat de promovare video în online. Că vorba aia, ce se poate întâmpla când te adresezi unui public amator de glumițe? Din glumă în glumă mai cumpără un bilet de avion. 😀

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Aplicații taxi pentru principalele orașe din România

Next Article

Optimizarea sitului unui hotel

Related Posts
Total
0
Share