Travel Technology Europe 2014

Saptamana trecuta, timp de 2 zile,  am avut placerea sa particip in Londra la Travel Technology Europe 2014, unul din evenimentele B2B dedicat firmelor de IT/Marketing care furnizeaza servicii pentru firmele din domeniul Travel. Bineinteles ca in Romania este prea mainstream sa avem un asemenea eveniment, in care se intalnesc agentiile de turism cu firmele care ofera solutii pentru business-ul lor. Am avut placerea sa merg cu baietii de la QTravel (sau Acqua cum mai sunt cunoscuti), care au avut si un stand acolo, unde am vazut ce inseamna un BackOffice, integrarile cu diferite GDS-uri, cum sa ai propriul inventory, integrari cu API-uri si XML …Acele lucruri inutile pe care trebuie sa le aiba o agentie de turism. E mult mai fun sa punem angajatii sa introduca manual oferte in site decat sa importam automat … right?

travel

Din punctul meu de vedere a fost unul din evenimente la care o agentie din Romania medie/mare nu ar fi trebuit sa lipseasca.
Am avut placerea sa vad solutii care integreaza mai multe GDS-uri in acelasi timp, solutii de review-uri ale clientiilor, e-mail marketing, retargeting, price comparison, solutii care fac aplicatii de mobil si design responsive. Cel mai interesant a fost o solutie care facea o aplicatie de Android/iOS in 25 de minute care avea inclusiv plata cu cardul.

2014-02-04 12.15.48

Conferintele au fost mult peste asteptarile mele. 4 scene diferite pentru arii diferite (Marketing / Hospitality / Mobile/ Business). Cand vezi ca Kevin May, co-founder la Tnooz, e moderator la cateva panel-uri, te astepti la intrebari bune despre Travel. Conferintele la care am avut placerea sa particip au fost foarte mult bazate pe marketing, case-study-uri ale unor agentii mici si mijlocii, prezentarile unor agentii de publicitate despre dificultatea si necesitatea comunicarii cu potentialii clienti pe multiple canale. S-a vorbit de monopolul Booking.com pe Google Adwords si s-au spus niste cifre de 1 miliard de euro alocati anual pentru promovarea prin Google Adwords.
In perioada in care am fost a fost greva in zona 1 (zona centrala, unde era si evenimentul), iar experienta cea mai frumoasa a fost cand agentia media care se ocupa de Social Media demonstra live cum rezolva probleme prin intermediul Twitter si Facebook (hastag-uri mai mult) si directionau localnicii/turistii catre autobuze/alte rute.
A fost o experienta in care am vazut ce inseamna integrari cu zeci de furnizori in acelasi timp, afisari de oferte bazate pe comportamentul utilizatorului … lucruri SF interesante :). Va recomand cu cea mai mare caldura participarea, chiar daca aveti agentii mici.
P.S. Intrarea a fost gratuita!

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Travelică, proiect de comunicare marca Click Travel

Next Article
York Minster

York, orașul în care, cu excepția duminicilor, poți doborî un scoțian cu arcul cu săgeți

Related Posts
Total
0
Share