Mădălin Măncilă, fost marketing manager în cadrul grupului Happy Tour, a preluat din această lună operațiunile de marketing și dezvoltare ale agenției de turism Accent Travel & Events.
Mădălin preia noua provocare cu o experiență bogată în crearea de branduri de servicii turistice dedicate utilizatorilor finali din online, experiență făcută în cadrul celor trei companii ale grupului Happy Tour. Succesul acestor branduri i-au adus, an de an, în palmares premii pentru comunicare în cadrul unor evenimente, precum eTravel Conference.
În cadrul Accent Travel & Events, Mădălin Măncilă se va ocupa în special de dezvoltarea și marketingul platformei Traveo pe piața din România, coordonând integrarea în platforma existentă de city-break-uri în România, servicii de rent-a-car şi asigurări de călătorie, urmând ca în viitor să se implice în extinderea în Moldova, Bulgaria și Bosnia Herzegovina.
Mișcarea este cu atât mai interesată cu cât cele două agenții au colaborat în trecut, când agențiile grupului Happy Tour aveau acces, direct prin intermediul sistemului de gestiune al Accent Travel, la vânzarea locurilor de cazare în peste 1.000 de hoteluri contractate din România.
Este știut faptul că Accent Travel & Events a abordat zona de leisure, cea a consumatorilor finali, încă din 2010 prin investițiile făcute în platforma proprie de rezervări, când clienții persoane fizice reprezentau 15% din total clienți și generau 5% din vânzările de pachete turistice, și apoi, în 2014, prin trecerea la platforma Traveo. După lansarea sistemului de rezervări din 2010, vânzările online fuseseră estimate la 1,1 milioane euro. La momentul lansării traveo.ro, dl. Lucian Boronea estima vânzări de 3 milioane de euro pentru 2014, în special din bilete de avion.
Mădălin se alătură agenției Accent Travel & Events cu un know-how puternic în zona de marketing și comunicare, caracterizat fiind de metodele de comunicare neconvențională. În cadrul Grupului Happy Tour, Mădălin Măncilă a format una din cele mai importante comunități de bloggeri cu ajutorul brandului Paravion, a coordonat implementarea jocului Planes by Paravion, joc ce a înregistrat mii de jucători și zeci de mii de interacțiuni în jurul brandului, a creat sub-brandul Happyșor, a fost implicat în campania Paravion Rezervi Online și zbori Airline, care a beneficiat de un mix foarte mare de media cu online, AdWords, outdoor, a cooptat un blogger profesionist, Elena Cîrîc, pentru a genera conținut relevant pe blogul Paravion. Ca marketer el s-a implicat de la concept la design grafic și implementare în majoritatea campaniilor de marketing ale Happy Tour, Paravion sau Prestige Tours.
Foto: Dragoș Asaftei