Agenția de turism EXIMTUR a devenit partener pentru România al UNIGLOBE Travel International, rețea globală de business travel.
În 2016, EXIMTUR Business, divizia specializată în furnizarea de servicii integrate pentru călătorii de afaceri și organizare de evenimente, a înregistrat 69% din vânzările de servicii turistice ale agenției de turism, având o creștere a vânzărilor de 16% față de anul 2015.
Echipa EXIMTUR Business deservește 120 de clienți corporate și își desfășoara activitatea în 4 centre aflate in București, Cluj-Napoca, Timișoara și Sibiu.
Creșterile înregistrate de divizia EXIMTUR Business sunt puse pe seama experienței și profesionalismului celor 35 de consultanți, la care se adaugă investițiile permanente în tehnologie specifică domeniului, dar și indicatorii financiari stabili și rezultatele economice constant crescătoare ale companiei EXIMTUR. Indicatorii de solvabilitate ai companiei, conform ultimului bilanţ anual 2015, sunt: solvabilitate 2,16%, autonomie financiară 54,07%, activ net contabil 2.391.486 de euro.
Aderarea agenției de turism la o rețea globală de travel management a avut ca bază creșterea afacerilor EXIMTUR pe segmentul business travel. Astfel, agenția are acces la un sistem internațional mai performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri, ceea ce se traduce în tehnologie de ultimă generație, sisteme de rezervări și programe informatice ce optimizează prețuri și tarife, gestionarea automată a solicitărilor clienților, acces la furnizori atent selectați și validați de rețeaua globală.
EXIMTUR a înregistrat în 2016 o cifră de vânzări de 47 milioane EUR și un profit de 300.000 EUR. Compania a deservit un număr de 236.000 de clienţi şi a plătit statului român taxe şi impozite în valoare de peste 1 milion EUR.
UNIGLOBE Travel International deservește la nivel global un portofoliu de clienți din peste 60 de țări, de pe 6 continente, portofoliu ce-i asigură un volum anual de vânzări de 5 miliarde USD.