Cum se seteaza o campanie de Remarketing (1)

Cred ca toata lumea a auzit pana acum, pe la conferinte, pe la persoane care folosesc Google Adwords despre remarketing. Am sa va spun, in urmatoarea serie de articole, cum sa faceti o campanie de remarketing de la 0 pana la optimizarea acesteia. Pentru cei care nu stiu ce este remarketing aveti mai jos clipul explicativ de la Google.

Sa trecem la treaba! 🙂
Inainte de a incepe o astfel de campanie, este foarte important sa ne asiguram ca codul de remarketing este plasat in toate paginile.

Episodul 1

Stabilirea audientelor – Partea 1

Mai jos avem afisata sectiunea in care gasim Audientele, din contul de Google AdWords.

shared-library
Campaigns > Shared Library

audiencesShared Library > Audiences

audienta
Si acum incepe distractia! 🙂
Sa presupunem ca avem o structura de URL-uri de tipul:

www.numeagentie.ro/grecia/last-minute/nume-oferta.html

sau

www.numeagentie.ro/last-minute/grecia/nume-oferta.html

si vrem sa targetam toti turistii care sunt interesati de Grecia, atunci setarea unei liste arata ca in imaginea de mai jos.
remarketing-Grecia
Daca vrem sa targetam reclama doar oamenilor interesati de oferte de last minute pentru Grecia, atunci setarea va trebui sa arate ca in imaginea de mai jos.
last-minute-grecia

Membership duration este numarul de zile in care este activ cookie-ul pentru userul respectiv.

De exemplu, daca as targeta utilizatorii interesati de last minute, eu as lasa mai putin de 20 de zile, pentru ca este clar ca acei oameni sunt interesati sa plece cat mai repede in vacanta.
Daca, de exemplu, vreau sa imi pregatesc lista de remarketing pentru oamenii care sunt interesati de o oferta pentru Dubai, pot sa incep deja sa fac setarile, iar la membership duration sa setez 200 de zile.
Stay tuned pentru partea a II-a a articolului, in care ne configuram audienta in functie de mai multi factori din Google Analytics.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

QRest, comandă la restaurant direct de pe mobil

Next Article

LiveTouch, masa de restaurant interactivă

Related Posts
Total
0
Share