Cred ca toata lumea a auzit pana acum, pe la conferinte, pe la persoane care folosesc Google Adwords despre remarketing. Am sa va spun, in urmatoarea serie de articole, cum sa faceti o campanie de remarketing de la 0 pana la optimizarea acesteia. Pentru cei care nu stiu ce este remarketing aveti mai jos clipul explicativ de la Google.
Episodul 1
Stabilirea audientelor – Partea 1
Mai jos avem afisata sectiunea in care gasim Audientele, din contul de Google AdWords.
Si acum incepe distractia! 🙂
Sa presupunem ca avem o structura de URL-uri de tipul:
www.numeagentie.ro/grecia/last-minute/nume-oferta.html
sau
www.numeagentie.ro/last-minute/grecia/nume-oferta.html
si vrem sa targetam toti turistii care sunt interesati de Grecia, atunci setarea unei liste arata ca in imaginea de mai jos.
Daca vrem sa targetam reclama doar oamenilor interesati de oferte de last minute pentru Grecia, atunci setarea va trebui sa arate ca in imaginea de mai jos.
Membership duration este numarul de zile in care este activ cookie-ul pentru userul respectiv.
De exemplu, daca as targeta utilizatorii interesati de last minute, eu as lasa mai putin de 20 de zile, pentru ca este clar ca acei oameni sunt interesati sa plece cat mai repede in vacanta.
Daca, de exemplu, vreau sa imi pregatesc lista de remarketing pentru oamenii care sunt interesati de o oferta pentru Dubai, pot sa incep deja sa fac setarile, iar la membership duration sa setez 200 de zile.
Stay tuned pentru partea a II-a a articolului, in care ne configuram audienta in functie de mai multi factori din Google Analytics.