LiveTouch, masa de restaurant interactivă


Ieri am prezentat o aplicație mobilă care permite utilizatorilor să comande la restaurant fără a mai chema chelnerul. Azi voi prezenta o idee a unei mese de restaurant interactivă, LiveTouch.
Pentru moment, masa este în proiectare, inițiatorii proiectului, Pavel Teofan şi Adrian Flucuş, înscriind proiectul în cadrul competiției europene Intel Business Challenge Europe. Din echipa proiectului mai fac parte și Ștefan Schillo și Ruxandra Gangolea. Pavel Teofan are background în webdesign de situri dar și de aplicații interactive, deținând firma Just Design, iar Adrian Flucuș este programator.
LiveTouch este o soluție digitală destinată restaurantelor și barurilor, o soluție client-server care are în componență o masă tactilă. Masa tactilă LiveTouch permite clienților restaurantelor și barurilor să navigheze prin meniu, să comande și să scaneze carduri de fidelitate prin intermediul technologiei NFC. În funcție de statusul comenzii, masa își poate schimba culoarea de la o culoare care reflectă o comandă neprocesată, la o culoare care reflectă o comandă preluată, la o culoare care reflectă o comandă onorată.
Ca să facem un mic exercițiu de imagineație, imaginați-vă că veniți la restaurant doar cu cardul din dotare, fără telefon mobil ca să puteți consulta meniul online, fără dispozitiv de notificare a chelnărilor pentru preluarea comenzii. Dacă mai aveți la dispoziție și un card Simplus, cu atât mai bine. Sunt atât de multe facilități ce pot fi integrate încât soluția poate fi dezvoltată pentru orice fel de nevoie. Ce îmi vine în minte acum e includerea unei zone de pe masa tactilă în care consumatorul poate așeza paharul/sticla atunci când aceasta e goală, astfel chelnerul va ști că clientul are nevoie de un refill.
La fel de bine, furnizorii de băuturi, mâncăruri etc. își pot promova gama de produse prin intermediul soluției LiveTouch, meniul putând include tehnici UpSell.
De asemenea, pe lână facilitate principală de management al comenzilor, soluția LiveTouch oferă și opțiuni de management al stocului, astfel administratorii de restaurant putând renunța la soluțiile de gestiune de restaurant în favoarea LiveTouch. Singurul lucru care îi lipsește soluției LiveTouch este plata electronică. Pentru aceasta, clientul transmite o notificare chelnerului prin intermediul soluției LiveTouch, iar acesta printează bonul de casă și îl predă clientului.
Ideea nu este nouă, așa cum menționează și Pavel Teofan, în pitch-ul video de la începutul articolului. În urmă cu aproape 3 ani, divizia de hardware a CS Vision, TomTouch, a lansat o masă tactilă ce poate fi plasată atât în restaurante, cafenele, dar și mall-uri, showroom-uri, expoziţii, săli de conferințe.
În turism, mesele TomTouch au fost integrate în sistemul multimedia din Bastionul Postăvarilor din Brașov, iar două asemenea mese ar trebuie să se găsească și la Muzeul Naţional De Artă Contemporană, muzeu ce a găzduit lansarea produsului. Mesele din muzee au integrate chiar soluții de audio-ghid ce dispersează sunetul doar în zona în care se află vizitatorul, prin intermediul unui dispozitiv special, SoundTube.
Diferența de preț dintre cele două soluții este semnificativă, o masă interactivă LiveTouch costând aproximativ 600 de euro, iar o masă multitouch TomTouch costând 10.000 de euro.
 
Foto: epanto, multitouch table made in csp via Flickr, Creative Commons Attribution
[via wall-street.ro]
Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Cum se seteaza o campanie de Remarketing (1)

Next Article

Cum se seteaza o campanie de Remarketing (2)

Related Posts
Total
0
Share