Din cauza infrastructurii deficitare, a numărului mic de hoteluri de calitate și a tarifelor foarte mari practicate de acestea, dar și a lipsei de implicare a ministerului de resport, DerTour a renunțat să mai promoveze ofertele românești în cataloagele sale printate, urmând exemplul turoperatorilor TUI și Neckermann.
Țări precum Bulgaria și Ungaria apar în continuare în catalogul tipărit, România regăsindu-se doar cu un singur circuit și câteva hoteluri în oferta online.
CITEȘTE ȘI: Brandul România
În 2017, România era prezentată în cataloagele DerTour, marcă a DER Touristik, pe 15 pagini. Oferta complexă cuprinzdea mai multe circuite de grup, trasee individuale cu autoturismul, sejururi pe litoral și în Delta Dunării, city break-uri și vacanțe în stațiuni balneoclimaterice și montane. În afara celor 15 pagini cu oferte, diverse reclame despre România erau prezente inclusiv pe coperțile catalogului Dertour.
Relațiile României cu turoperatorii germani s-au răcit și mai mult din luna mai a anului trecut, când fostul ministru al Turismului Mircea Dobre a decis să închidă birourile de promovare turistică ale României în străinătate, inclusiv pe cel de la Berlin. Fostul șef al biroului din Berlin a intermediat de-a lungul anului majoritatea întâlnirilor turoperatorilor germani cu miniștrii și șefii români ai Turismului, începând cu Elena Udrea și până la Anca Nedea, predecesoarea lui Mircea Dobre.
[via profit.ro]