Brandul România

Ministerul pt IMM, Comerţ, Turism şi Profesii Liberale a demarat în luna februarie a acestui an Programul Anual de Marketing şi Promovare Turistică ca metodă de formare a brandului de ţară, a imaginii acesteia în lume din punct de vedere turistic. Prin acest progam se caută dedraculizarea României şi promovarea adevăratelor atracţii turistice.
Conform ministrului Ovidiu Silaghi, nu lipseşte din acest program, spaţiul virtual ca mijloc de promovare, mai exact un portal pentru promovarea turismului (link inexistent), pentru care ministerul are un buget de 2 mil. EUR. La banii ăştia ar trebui să ne aşteptăm la o bază de date turistică în imagini,video şi audio, conţinut de calitate; ghiuduri pentru toate regiunile turistice/istorice alte României şi un catalog amplu al tuturor unităţilor de cazare din ţară. Ar fi interesant un serviciu care să centralizeze toate opţiunile de online booking pentru curse aeriene, transport rutier/feroviar, hoteluri etc.
Din păcate, ministerul a început cu stângul crearea acestui brand, prin alocarea celor 20.000 USD pentru realizarea unei emisiuni difuzate pe Travel Channel, un adevărat fisco în ceea ce priveşte imaginea României. Echipa emisiunii a filmat acolo unde a avut accesul şi mai puţin în locurile istorice cu însemnătatea turistică, că deh, legea protejării patrimoniului naţional nu permite, deşi, la târgul de Dragobete de la Muezul Satului, tot românul posesor de telefon mobil fotografia, de faţă cu personalul muzeului, interioarele obiectivelor, la intrare fiind specificat clar că acest lucru este interzis conform minunatei legi.

Total
0
Shares
0 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article

Reţele sociale: turism 2.0 made in .ro

Next Article

Planificator de rută pentru mijloacele de transport în comun din Bucureşti

Related Posts
Total
0
Share