Tarom lansează serviciul online de autofacturare

Începând din 12 martie, TAROM pune la dispoziția clienților ce fac rezervări pe site-ul companiei aeriene serviciul de autofacturare.
Astfel, clienții care cumpără bilete de avion pot primi instant factura pe contravaloarea biletelor de avion. Factura este transmisă automat pe email, după completarea datelor necesare achiziționării biletelor.
Decizia a fost luată în urma feedback-ului venit din partea clienților, mulți dintre aceștia plângându-se că emiterea unei facturi dura și până la 90 de zile.
Îmbunătățirea soluțiilor tehnologice face parte din strategia de redresare a Companiei Naţionale de Transporturi Aeriene Române TAROM SA, focusul principal fiind pe informatizarea sistemului de relaţionare cu clienţii.

CITEȘTE ȘI: Relansarea pe partea de comerț electronic a Taromului

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Previous Article
protectie, ecran, telefon

Neprotejat și cu banii dați? Mai bine nu

Next Article

Ce planuri are FlixBus în România

Related Posts
Total
0
Share