După ziua porților deschise la Tarom, compania a dat un comunicat de presă conform căruia se va orienta din ce în ce mai mult pe partea de comerț electronic.
Foto: Dean Morley, TAROM Romanian Airlines Tupolev Tu-154 via Flickr, Creative Commons Attribution
Din zf.ro extragem cele 3 direcții de dezvoltare pe partea de comerț electronic:
- dezvoltarea call-centerului – informaţii în timp real, prin SMS, e-mail (vreme, statusul zborurilor etc., informații pe care la momentul actual le puteți găsi în aplicația SkyTeam (Android / iOS));
- creşterea vânzărilor online prin situl companiei:
- integrarea acestuia cu un sistem informatic de distribuție a serviciilor Tarom la care vor avea acces toți partenerii companiei – inclusiv agenții de turism, sistem ce va oferi acces la un motor de căutare pentru bilete de avion, închiriere maşini, asigurări, pachete de tip city break, un jurnal de activităţi complexe şi un sistem de management al conţinutului, conform declarației lui Liviu Constantin, manager de e-commerce);
- rezervări biletele de avion direct de pe Facebook şi Twitter;
- integrarea sitului cu soluțiile mai multor procesatori de plăți online
- dezvoltarea unui sistem de monitorizare a tarifelor concurenților în timp real.